angelicageorgson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 31 oktober 2012 22:29

Ligger i sängen och är heeelt slut...! Synd att inte min man kunde komma idag för att han ska o besikta bilen imorgon. men han kommer väl nästa vecka :-) Imorgon blir de att åka till stan tidigt och möta Annikki samt fixa med MASSA papper o ansöka nytt bostadsbidrag ;-) Nää nu ska jag försöka få tag i gubben så jag kan säga god natt!

Av Angelica - 31 oktober 2012 20:12

Lillan sover och jag passade på att ta ett bad medans lusse bulls degen jäser. Ska sitta och torka frqmflr Simpsons lite innan jag sätter igång med att baka igen :-) sen blir det några bullar och ett glas jul must till kvällen :-)

jul

Av Angelica - 31 oktober 2012 16:40

Trollet är hämtat från dagis och paketer var från min mamma:-)
Var i affären o köpte för att göra pepparkakshus och lussebullar. så nu är jag hos lillans farmor och ska göra huset här sen gå hem o laga lussebullar:) de blir KANON!

Av Angelica - 31 oktober 2012 12:20

Undra vad jag har fått för kul:-) Mamma har ju skickat en del saker men tvivlar på att de e framme nu.. men man vet ju aldrig.. Ska gå och hämta de när jag hämtar limå. ! JAG ÄLSKAR PAKET!!

Av Angelica - 31 oktober 2012 01:32

Fattar inte hur 1 innlägg med 2 bilder kunde bli 2 innlägg med en bild på varje.. JAJA!

Av Angelica - 31 oktober 2012 01:29

Efter att ha fixat naglarna o haft lite girl time så ligger jag i sängen och väntar på att min man ska träna klart så jag får prata lite med honom innan jag somnar..
Ååå bara längtar tills vi får bo ihop så jag får krama och pussa på min älskling varje morgon och kväll. aja jag får bara ha tålamod tills vi får lägenhet.. vilket tyvär lär dröjja ett tag :-(
Aja nu är de nästan så ögonen stängs!

Goood Night

Av Angelica - 31 oktober 2012 01:29

Efter att ha fixat naglarna o haft lite girl time så ligger jag i sängen och väntar på att min man ska träna klart så jag får prata lite med honom innan jag somnar..
Ååå bara längtar tills vi får bo ihop så jag får krama och pussa på min älskling varje morgon och kväll. aja jag får bara ha tålamod tills vi får lägenhet.. vilket tyvär lär dröjja ett tag :-(
Aja nu är de nästan så ögonen stängs!

Goood Night

Av Angelica - 30 oktober 2012 21:32

Då var det äntligen kvällen... blev klar med storstäd i sovrummet (storstäd = damma, torka dörrar/skåp, torka väggarna, om mublera, tvätta fönstrerna, dammsuga, torka golven och slutligen tända massa doftljus..!) Så jaa de heter ju inte storstäd bara sådär! När de var klart o limå var nattad så tig jag bara o plockade iordning o damsugade/torkade golven i vardagsrummet.. nu sitter jag här och alla program på tvn suger sten balle.. så jag ska kleta på ansiktsmask sen ska jag ta och fika gele naglar på mig själv o avsluta kvällen med ett varmt bad och skön musik.. och mitt sälskap kommer bestå av 3 iskalla ölar! :-) N-I-C-E!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards