angelicageorgson

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Angelica - 1 oktober 2012 17:44

Nu har jag och skrollan precis ätit mat, och fyyy vad mätta vi båda blev. Ligger på var sin del av soffan och kollar på Greys Anatomy. Så när vi orkar röra på oss igen så blir det ett bad sen bädda ner oss i var sin säng med nya sängkläder;-)

Av Angelica - 1 oktober 2012 14:55

Då har man fått gjort lite saker idag med! Varit på ikea och köpt nya sengkläder samt 2 nya kuddar. Lyckades dra med Annikki dit også;-)Sen rullade vi vidare till stan och gick till banken / NORDEA. Jag som har swedbank idag är en väldigt missnöjd kund eftersom dom har slutat helt med kontanter (vilket jag tycker är idiotiskt ) och tycker bara att det är allmänt struligt. Men jag blev inte så mycket gladare när jag kom till Nordea o fick höra att dom ska ha massa kontoutdrag och skit.. allt blev ju helt plötsligt kompliserat och det tycker jag fan inte om!!!

Nu blir de fika sen hwm o hämta hjärtat från dagis o hem o laga middag o fixa lite:-)

Av Angelica - 1 oktober 2012 09:49

Ååå mitt kära solarium:-D Limå är lämnad på dagis så nu ska jag jobba lite på brännan innan det är dags att röra sig till stan och byta bank, fixa med papper och ev. dra till IKEA. Min man som ville att jag skulle ringa o väcka honom ligger fortfarande o grisar sig i sängen, men ska slå iväg några signaler till honom medans jag äter mitt epple till frukost;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards