angelicageorgson

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Angelica - 29 oktober 2012 19:26

Så har vi vart i stan o handlat en del. Till Limå blev det en 2barn CDer,målar bok och färg pennor m.m och till mig blev det vantar, ljus och färg samt sandpapper så jag kan måla om köks bordet :-) svart blir det så det blir säkert skit bra:) o så har jag någorät att göra när lillan har lagt sig:)

Av Angelica - 29 oktober 2012 15:41

Är det inte trevligt att familjen alltid finns och att man alltid kan prata med dom eller få råd? hahhahaha DET gäller inte min familj.. här lever vi alla vårt egna liv och skiter i resten.. "mysigt"

Aja jag ska ta o hämta limå sen åka till stan o lämna filmerna som jag o hjärtat hyrde så ska ja se om jag hittar ett par vantar till mig själv.. DET BEHÖVS! Sen blir det att inhandla mat och tillbringa eftermiddagen hemma med massa mys och pyssel!

Av Angelica - 29 oktober 2012 10:01

Jag verkligen älskar att vakna tidigt , vilket är väldigt nytt för mig då jag är EXTREMT seg på morgonen.. Men har varit och lämnat skrollan inte kul o gå när de ös regnar ute! Sen gick jag till Konsum och köpte nybakat bröd så hem och kolla aftonbladet sen göra iordning frukost o plasera mig själv i soffan. Nu är det Grays Anatomy och så Desperate Houswives sen ska jag ta o storstäda och om mublera i sovrummet

..

Av Angelica - 29 oktober 2012 08:38

Ush jag fattar inte hur Limå kan vara så pigg på morgonen..! Raka motsatsen av mig.. Vi har i alla fal ätit frukost och klätt på oss så nu ska vi snart röra oss mot dagis..! Sen kommer jag slänga mig i soffan och lata mig HEEELA dagen.. så trött är jag

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards