angelicageorgson

Alla inlägg under november 2012

Av Angelica - 29 november 2012 21:12

JAG HAR FÅTT JOBB!!

Var iväg till Våxnäs då jag skulle följa med Annikki som var barnvakt och lillen hade tandläkartid.. Så då tänkte jag, jaja varför inte har ju inget anat för mig och om jag sitter hemma så är risken jävligt stor att jag somnar.. Så när vi var på väg från tandläker så ringde barnens mamma (som även ägen en resturang) Och frågar om jag vill börja jobba där.. Annikkii svarade ju åt mig o hade inte så mycket att säga till om men det tyckte ju bara jag var bra =) Jag som har suttit o deppat över att inget jobb har tider som passar min eftersom limå ska från dagis vig 16.. Men imorgon börjar jag 10.00- ca.15.00 ! =) Yeeeey! Happy girl har även nyss kommit ut ur duschen o ska snart hoppa i säng så jag kommer upp och hinner äta samt fixa mig innan jag ska åka imorgon!!


HEJDÅ!

Av Angelica - 28 november 2012 14:56

Då har syster yster åkt iväg till stockholm, åkte och tog en fika och gick runt lite på Bergvik innan hon åkte. Köpte ett lektält till limå. Fanns inget rosa så det blev ett blårr =/ Men men funkar lika bra ändå =) Har fått städat iordning lite. Såg ju ut som en jordbävning efter att alla har vart här men nu ser de okey ut igen.. =) Aaa så måste jag ju säga grattil till Emelin som äntligen fått lägenhet, visseligen i Rinkeby som inte var hennes dröm men närmare min man =) Vilket gör mig lite glad eftersom jag kommer antagligen tillbringa massa tid hos henne =) Niiiiice som faaaaan ! Nej nu ska jag prata klart med Annikki sen ska jag kolla klart avsnittet på min serie så gå och hämta Limå på dagis!

..

Av Angelica - 28 november 2012 12:58

<3

Av Angelica - 27 november 2012 22:03

Syster och barn kom ju i eftermiddags, så var och åt lite mat på pizzerian så gick vi till affären och köpte hårfärg samt en massa fett.. Nu blir de att prata lite med min man innan det är dags o skölja ur hårfärgen och äta gurka o dipp! =)

Av Angelica - 26 november 2012 18:02

Ja men hej!!!


Igår åkte Sanna hem till Eskilstuna igen. sad but true! följde ju med henne till tåget annars satt jag´hemma hela dagen och kollade min serie (som vanligt) och idag.... hmmm, vaknade klockan 8 lämnade limå på dagis och gick hem o somnade i soffan, brukar stort sett alltid somna till 1-2 timar fast idag vaknade jag kvart över 4 av att limås dagis ringde och frågade vem som skulle hämta henne.. Blir snart tokig om jag bara ska vara hemma på dagarna.. !! INTE OKEY!!

Gick i alla fall o hämtade henne så gick vi till affären och handlade lite mat. Så blev det hem och kolla ett avsnitt av min serie sen storstäda!! Storstäda ska vanligtvis göras 1-2 gånger i veckan men hemma hos mig görs det varje dag annars ser det ut som att jag inte har städat på 1 år.. Inte heller okey!!

Aa nu ska jag fortsätta städa, tog bara en paus eftersom jag fick ett samtal från en vän.. Sååå Kommer min kära stora syster imorgon med båda barnen.. Såååå nu är det bara att fortsätta städa!!

Av Angelica - 24 november 2012 21:03

Tar en liten film paus för att blogga samt prata i telefon med älskade mannen <3 Limå sover efter ycket om o men..

Var en tur på stan och fikade skönt att komma ut, så har vi ätit varma mackor! En ny favorit =) Snabbt, gott & enkelt.. Nu blir de öl och mera film samt popcorn <3 Synd att sanna panna ska hem imorgon, =/ men,men...


hejdå!

Av Angelica - 24 november 2012 15:59

Ja man kan ju lätt säga att vi har sovit ut idag, då vi vaknade vid 2. Eller jag vaknade vid 2 och gick upp o städade lite men så kom Sanna och Limå strax efter. Åt lite frukost och kollade ett avsnit av Gossip Girl. Så hoppade sanna in i duschen medans jag fixade mig själv och limå. Tänkte att vi skulle åka till stan och ta en fika eller bara gå runt. De tråkiga är doc att det blir mörkt ute så tidigt,, o de e inte okey! Jaja måste ju få något gjort utav dagen.. Ikväll blir det nog bara att kolla film och snutta på några öl. Men det är ju lika mysigt =)

Av Angelica - 23 november 2012 19:08

HEJ!!!! Sitter med sanna och annikki, ska ta och kolla lite gossip girl. Har varit och handlat lite där vi stötte på limås farmor o farfar så gick och lämnade lillen hos dom så vi kan kolla lite film och mysa. Imorgon blir de kanske att sitta hemma och dricka lite och för fira Sanna som fyller år nästa vecka. Så de måste vi ju fira min andra lilla skrutt blir stooor!! =) Japp nu blir de film!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards