angelicageorgson

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica - 11 september 2011 13:04

Okej då var den veckan slut. . Tiden går faktiskt otroligt snabbt när man ¨får barn (tycker jag)  trots att jag inte gör ett skit på dagarna. .

Vaknade för inte så länge sen, och limå var såå underbar när jag vaknade till lite inatt så ser jag att hon själv ligger och håller i flaskan. Inte ett ljud gjorde hon. Uff, vad skönt att hon har blivit så pass stor att hon håller flaskan själv och kan ta nappen själv. Hon har ju visserligen gjort det ett tag, men jag är lite efter. Fattar ju inte att hon ska bli STOR ?? Inte okey. Men i alla fall, just nu färjar hon somm vanligt runt på golvet . Killen som är sååå sjuk (förkyld) ligger havldöd i sängen. Och jag ska fixa en liten lunch, sen får vi bara se vad som blir gjort idag. Ska i alla fall se om det finns tid i tvättstugan.


 

Detta blev mitt lördagsmys ;) !

Av Angelica - 10 september 2011 22:55

Måste ju bara informera om att jag fet diggar dom nya Marlboro ciggen som kommit ut. Provade dom första gången igår när Z visade mig. Först är det som helt vanliga marlboro , sen finns det en typ 'knapp' på filtret som man trycker in och då blir det som en skit god mentol smak som påminner mig och fräsh tugguni ;) Nica ah ?=)


 


Sen att jag stör mig något ENORMT på grammen som dunkar musik... Visst i love musik men grannen har fan dårlig musiksmak, och det förstör en smula när man bara försöker ta det lugnt... Så jag FET DIZZAR min granne!!! USH!!


Men jag älllllskar den här låten ;)



Thats it ;)


Av Angelica - 10 september 2011 22:06

Äri köket och steker korv. Har aldrig sätt någon bli så glad som limå nyss när hon fick lite korv-bröd =D Jaa limå är vaken, hon skulle sova men hon kände säkert lukten av mat. hahaha. ska äta mina korvar sen se om hon kan sova. Jag älskar ju min ensamma tid som jag har på kvällarna ;)

God natt!

Av Angelica - 10 september 2011 17:10

Gick ut en tag och träffade R, så gick med henne hom och limå ville leka med Koko (en hund som R passar. Nu ska ja äta min pan pizza som nyss blev klar. Alltid skönt o ha people som är trevligt selskap =) ciaaao!

Av Angelica - 10 september 2011 14:59

Sitter och tänker på om jag ska åka på ett bröllop eller inte. ? Känner Mig lite seg eller? Aja, limå sover nu i alla fall och hon var duktig inatt och vaknade bara till 1 gång som vanligt. . . Nu blir det tydligen inget bröllop,, ? Jaja lika bra, jag känner inte dom så jag bryr mig inte, skulle ju bara vara skönt att komma ut och göra något nytt någon gång.. Blir väl att jag bara går till R&Z och hittar på något kul. Ska ta och fixa håret och ma face nu ;) kiss and gooood bye!


 

Min lilla bebis som sover så sött =)

Av Angelica - 9 september 2011 23:33

Im Home!

Är lagon sur på vissa personer i min omgivning. Att dom aldrig kan ställa upp eller hjälpa till ? Ska jag vara ärlig är jag trött på hela den här jävla staden ! Klart att det finns vissa människor som är bra och allt. MEN ,,, dom dårliga stiger över!


Limå somna nyss, tack för det. Hon har ju haft ganska svårt för att somna den senaste dagarna. Men en mamma kan fixa allt. Känner att mitt huvud håller på o explodera just nu. Så ska bara slå mig ner framför TV:n snart och taa de lugnt..


Var hos R förut och hon fick för sig att vi skulle kolla kvart på en film då hon hade sett halva, Ahh visst lizzom. Vi lägger oss i soffam med chips och popcorn.. Kollar på filmen som verkar vara ganska bra,, Det går 5-8 minuter........... SÅ ÄR FILMEN SLUT?????  WTF , vad hände med HALVA filmen ? hahah jaja, det blev en komisk liten film stund. men jag tyckte att det var ganska kul. Annars har jag bara gått runt och suttit o pratat med Z här i området.


 

Min lilla socker plutt   

Av Angelica - 9 september 2011 17:40

Hej , vad gör ni? Hur mår ni ? =) haha, är hemma hos R&Z men bara Z hemma. Hon är så duktig som städar. Limå kryper runt på golvet och underhåller sig själv. Har varit en tur på stan , och ändå inte gjort ett skit där. Kom tbx till KRP för o träffa z. Funderar på vad jag ska ha till middag idag , enormt sugen på pizza.. Hmm... 

Killen ska väl ut idag, måste erkänna att jag inte är så sugen på att vara själv med limå eftersom hon är så svår på kvällarna nu för tiden. :S Men får bara ta och mysa ihjäl mig med henne =) Thats It! Kyss and love


 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards