angelicageorgson

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Angelica - 2 september 2011 23:10

Ikväll har ag faktiskt tänkt en heeeel del!!! JAG VILL FLYTTA. Har pratat med Josse o kollat lägenheter i eskilstuna, såå why not? Det var ändå en stad som jag trivdes otroligt bra i..Har många Bra vänner som jag saknar där och det är en stan som jag känner till eftersom jag bodde där i nästan 2år. Jag ska ta och prata med mamma imorgon om mitt förslag och se om hon kan hjäla mig att ta ett bra beslut. Jag har ju inte så mycket här i karlstad. Tråkiga dagar för mig själv! Inge familj i närheten eller något. I eskilstuna har jag ju ändå min pappa och bror som befinner sig i närheten. Men det här är Inget att sträva efter. Så nu tänker jag unna mig att följa mitt hjärta och göra något som känns bra för mig själv för 1 gångs skull.


 


Nu ska jag unna mig med redbull och nötter framför TV:n =)

Av Angelica - 2 september 2011 19:12

Heeej jag pratar med josse för att få lite underhållning =) synd att hon inte kunde komma hit. ville bara säga det =) kiss and love

Av Angelica - 2 september 2011 16:35

Såå nu har jag diskat (2ggr) Varit och handlat en massa mat , damsugat och lagat mat =) nu kommer Shoshe över eftersom jag bjöd henne på mat =) Söt, Det kommer ändå inte bli uppätet annars. Har köppt massa godt till ikväll då jag ska leta fram en ansiktsmask om jag har någon sen ta ett skönt varmt bad med stearin ljus över allt och bara umgås med mig själv framför TV:n (vilket jag alltid gör på kvällarna ) Men först måste ju Limå somna =) Det regnade som bara de när vi gick till affären ska slänga upp en bild på hur sött limå låg i vagnen då ;)


   

Min dator lider av något , varje gång jag ska vända på en bild så försvinner dom ??? Så de förklarar felvända bilder =)


Av Angelica - 2 september 2011 12:44

Heeej och god dag. Känner mig så otroligt seg idag vara att vädret suger , var på balkonen några minuter och verkligen frös med tjock tröjja. Inte okej, Snart kommer u vintern =/ Visst jag tycker att vinter och snö är bättre än regn. Men börja tänka på att jag måste ju köpa massa nya kläder =S Visst det är ju alltid kul med massa nya kläder, MEN har man råd?? neej inte den här  månaden i alla fall . Skor är ett måste och nya byxor o tröjjor. Som tur är har ju Limå i alla fall allt hon behöver och lite till =D Alltid bra att ha 2 systrar som själv har 2 döttrar =) Det ända Limå behöver till vintern är några skor. uff vilka problem man har...


Jag sitter i vardagsrummet och har lite egentid efterdom Limå ligger i sängen soc vilar med sin pappa. Måste få bort disken nu som har sått redo i några timmar nu. =/ Sen när mitt lilla ägg vaknar så ska vi tqa och gå till affären och handla in lite mat till middagen då jag hade tänkt laga ungspankaka :D mmmm,, . Peeeace!

 

1 bild från i sommras =)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards