angelicageorgson

Alla inlägg under april 2013

Av Angelica - 16 april 2013 19:14

Fy fan vad nervös jag börjar bli, eller de kommer och går! Men de kommer nog att gå bra när jag väl kommer fram:-)

Sitter hos brodern som hämtade mig i Rinkeby och tog med mig till honom för att sedan bjuda på god mat! Nu lägger han barnen sen är det dags för oss att åka mot Arlanda! Och bli klar med allt..

Nu ska jag ta och kolla så jag har med allt i väskan som ska med på planet (biljett,pass) och annan onödig skit.. Och måste hinna köpa massa jävla redbull!!

Hejdå !

Av Angelica - 14 april 2013 19:14

Åååå snuskigt skönt att komma bort från Karlstad/Värmland och även snart långt bort ifrån Sverige!!!

Sitter på bussen som befinner sin någonstans mellan Karlstad - Stockholm. Och anledningen till att jag inte har en aning om exakt vart är för att jag har sovit som en gris!! Skönt men man får så satans ont i nacken !! Inte okey..! Emelin och hennes kusin ska komma och plocka upp mig i stan så blir det hem till Emelin och färja mitt hår och bara umgås;-) så det är ju riktigt kul att få nån dag med henne også innan jag drar:-)

Av Angelica - 13 april 2013 16:29

Fan för Aftonbladets app som jag har på mobilen !! Har inte varit inne och kollat på ett bra tag och nu när jag väl gör det så ser jag massa snusk om en flygolycka!!? Inte något man vill se/läsa såhär 2-3 dagar innan man själv ska åka!! Kommer sluta med att jag antingen dör på flyget...
Eller att jag blir bombad när jag väl kommit fram :-P haha nejdå,,

Är på bussen på väg till mamma, smittan sover och jag ska kolla lite serie .! Väl framme blir det pizza (som vanligt) sen bara slappa heeeela kvällen innan en dödligt stressig dag imorgon

Av Angelica - 12 april 2013 17:05

Äntligen har jag fått min biljett:-) så på tisdag klockan 21.45 säger jag hejdå till äckliga Sverige. Och vid 03,30 ska jag pussa sönder min fina man:-)
Imorgon blir det att åka och lämna Limå hos min mamma och sova över 1 natt så tbx till Karlstad och så vidare till Sthlm där jag ska tillbringa nån dag hos Emelie ;-)
Vilket innebär att ALLT måste vara färdigt idag!! Så blir mat nu (hamburgare) sen fixa allt som ska fixas

Av Angelica - 10 april 2013 20:55

Nu är det klart!!
Den 16 (om 6 dagar) åker jag till kurdistan!! Har pratat med Emelie och måste skicka 1 sms varje kväll så hon vet att jag lever haha:-) rolig prick! Har även provat lite tröjor som jag kan eller inte kan ha, så nu väntar jag bara på att få lite feedback från bossen;-) sen blir det en dusch innan det är dags att sova:-)

Av Angelica - 10 april 2013 13:59

Sitter på bussen från skolan som har vart i molkom idag. Kände att jag blev extremt trött så fort jag satte mig på bussen och bara längtar hem! Ska nog ta det lugnt en stund innan jag går och hämtar Limå. Och det otroliga är att jag faktiskt vaknade klockan 7 idag!!

Av Angelica - 9 april 2013 21:09

Idag blev det lite extra sovmorgon eftersom jag bytte ut skolan men en tabdläkartid! Det var riktigt skönt så jag kunde STOR städa hela lägenheten vilken är väl behövligt i alla fall 2 dagar i veckan. Så vid 3 hämtade jag Limå och mötte Saresh så vi var o hämta lite pengar som jag fick av min fina man så det blev att köpa en glass och sitta ute i solen:-) nu ska jag väl försöka sova eftersom jag ska upp senast klockan 7 imorgon!!! Omöjligt !! Men måste ju försöka i alla fall, hahah.

Av Angelica - 8 april 2013 21:47

Ush vad godt det var med glass!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards