angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica - 31 augusti 2011 22:42

 

FÖRE



EFTER 


Av Angelica - 31 augusti 2011 20:19

25 FÅGOR OM DIG SJÄLV


Röker du ? japp

Snusar du ? nej

Skolkar du ? Svårt när man inte går i skolan

Gör du frukosten själv ? jaa 

Har du suttit i rätten ? ja

Har du slagit ner någon ? mm

Har du pussat någon av samma kön ? yes

Har du varit på strippklubb ? nej

Vad gör du när du blöder näsblod ? Gör det aldrig

När grät du senast ? kommer inte ihåg

Vem kan du prata om allt med ? många

Har du solglasögon ? ja

Skriv en mening på engelska ? What you give,is what you geet.

Vem kramade du senast ? Limå

Vad är din högsta önskan just nu ? Bli klar med renoveringen och få jobba

Vad heter den hårspray du använder? använder aldrig

Vem gillar du ? jag gillar många

Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? vit

Har du string på dig just nu ? ja

Känner du någon som heter Niklas ? ja

Har du bärbar data ? ja 2

Är du blyg ? hahhahah neej

Vad tänker du på just nu ?  frågorna här

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?


Mage,ben eller armar? Mage o armar

Bruna,blå eller gröna ögon ? spelar roll, dom ska vara fina ialla fall

Långt eller kort hår ? mitt i mellan

Charmig eller rolig ? både

Röker eller snusar ? röker

Vad kollar du först in på det motsatta könet ? på utséendet? allt

Hur stor betydelse har kläderna ? Mycket, vill inte ha en snobb för min del.

Gillar du någon just nu från det motsatta könet jaa

Gillar någon annan dig just nu ? Ja


HAR DU


Stått på scen ? ja

Varit med om en bilolycka ? nej

Klättrat på berg ? ja


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? varmt

Blått eller rött ? rött

Regn eller snö ?  snö

Ull eller bomull ? ???

Rosor eller tusensköna ?  rosor

Vår eller höst ? höst

Historia eller vetenskap ? Historia

Matte eller engelska ? matte!!




ÖVRIGT


Svär du för mycket ?  ja alltid typ

Vilken låt lyssnar du på just nu ? ingen

Hur är vädret just nu ? lite regn o kalt

Vart skulle du vilja åka ? Överallt

Vill du ha barn ? Har de bästa ;)

Isf vad skulle dom heta ? Limå heter hon <3


SENASTE SOM DU


Träffade? Massa folk

Pratade i telefon med ? mamma

Sov tillsammans med ? Peshte o limå

Av Angelica - 31 augusti 2011 18:10

helloo. Sitter och väntar på min ost/skink paj som e i micron. Har varit hela dagen på stan men Annie o Några till, Pluss liimå såklart. När jag har slängt i mig pajen så ska jag börja riva ner tapeterna i vardagsrummet och då dka vi få upp vår nya tapet idag =) Så uppdaterar senare om jag  har tid... ciaaao

Av Angelica - 30 augusti 2011 22:15

Heej. Jag sitter i köket (som vanligt) Limå somna för ett bra tag sen. o the gaay e ute hos sin kompis. Ska ta och värma ost och skink pajen och se hur den smakar sen sätta mig framför TV:n o se om de finns no kul. efter det ska jag slänga mig i ducshen sen antagligen tbx till TV:n o bara ta det lugnt =) Har tagit bild på vårt vardagsrum och limås rum bara för skoj så ni får se hur jag bor, ÄN SÅ LÄNGE . fortfarande mycket som ska ändras innan jag blir helt nöjd. Prio 1 är en ny TV!!! Bild på sovrummet (som jag tycker är mysigast just för att det är jag som fixar der ) Får nu bild på imorgon eftersom limå ligger och sover där nu så vill jag inte tända lampan och styra så hon vaknar. =) MEN TYVÄR VILLE INTE BILDERNA IN PÅ DATORN,.... Får se om dom vill in imorgon då. Annie ringde och ville ha sälskap med att vandra på stan imprgon, så det blir ju kul o ha något o göra. Vilket jag alltid har bara att det alltid är det samma. kollade runt på massa kropps behandlingar och blev bara såå sugen på massage och ALLT! Kanske dags för mig att börja ta hand om min kropp vilket jag inte har gjort förr, bortsätt från ansiktsmask.Skulle vara otroligt skönt o bara få ha en egen dag för mig själv 1 dag i månaden. Visst älskar jag limå och vill alltid vara med henne, men behöret ta de lugnt også.. Ska höra men Annie eller Jennie om dom hänger med på att ta en spa dag i månaden sen sätta sig på uteserviringen och ta några goda drinkar.. =) Jag tycker det låter kanon. HAr ju inte druckit eller festat på över 6 månader, inte för att jag tycker om det. Men att bara sitta lugnt o prata o umgås är ju underbart. =) såå det är mitt nya mål =) Men nu måste jag nog ta min ducsh innan det blir försent.. har grannar vars största intresse är att klaga på folk =/.. Så god natt på er alla och enjoy er natt =)


 

En GAMMAL bil på mig från 2009 =)


Av Angelica - 30 augusti 2011 18:29

heej på er =) Har varit i stan men Limå o killen o killens bror o handlat 2 mattor samt en hel del mat och lite leksaker till limå =) Har packat upp allt och sorterat i kylskåpet samt diskat. Killen håller på o fixa iordning lägenheten lite. Tummen upp för han. Limå kryper runt överalt och dansar lite då och då =) Ska snart dra och hämtaa up lite paket, hoppas det är tapeterna vi beställde =) Sen ska jag bara mysa med limå och ta de lugnt. Tänkte ladda upp lite bilder nu eftersom jag har varit lite dårlig på det dom senaste dagarna=) Soo here it come...


           


See u later aligater ;)

Av Angelica - 30 augusti 2011 11:01

Heeej och god dag/morgon. Jag vaknade vid halv 10 så fixade limå sen la vi oss brevid P och myste lite. Nu är jag i köket och fixar mig samtidigt som jag ska laga lunch (köttbullat med spagetti ) =) Sen ska vi dra iväg och storhandla så hela frysen och kylskåpet fylls upp. Alltid kul =) Ha en bra dag =)

Av Angelica - 29 augusti 2011 23:23

Kom hem för någon timme sen, Resan gick bra men var lite seg. Limå sov ju under hela resan så jag hade intet annat o göra än o lyssna på musik. Sitter och tar det lite lugnt men måste gå och lägga limå som skulle sovit för länge sen =/ Good  night

Av Angelica - 29 augusti 2011 15:40

Tjoo , vet att jag har varit för dårlig på att lägga in bilder dom senaste dagarna men ska ta och fixa det antingen idag eller imorgon när jag kommer hem. Sitter nu med brooor i köken han kom nyss hem från jobbet så han håller på o moffar i sig pankakorna vi hade till middag. Drar väl snart till stan on någon timma så jag och limå hinner med tåget hem til karlstad igen. Min ängel Limå ligger och vilar på soffan, ska bli intresant o se om hon kommer sova på natten efter att vi har kommit hem eftersom hon antagligen kommer vakna , vilket inte är okey.. =) Nej jag ska gå och kutta upp den där vattenmelonen som ligger o stirrar på mig i köket sen se om jag har packat ihop allt. Får se om jag slänger in några ord när jag är hemma., annars säger jag bara gooood natt =)


 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards