angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica - 24 augusti 2011 12:56

Äntligen somnade Limå nyss, Så jag måste bara skynda med att fixa mig så iväg till stan utan mat i magen =/ de känns inte okey. Men , men .. Känner nästan att jag inte orkar dra inn till stan, =) suurt för mig

Av Angelica - 24 augusti 2011 10:57

God morgon för mig gad dag för er? =) Det värsta med att vara mammaledig är att man blir så sjuuukt seg, Visst så har jag varit sen hela mitt liv (speciellt på morgonen) Men detta e grymt. När jag gick i skolan så fanns det ju möjlighet att höra när alarmet ringde, Nu för tiden skulle jag inte ens komma på tanket o sätta på alarm,. Limå kryper runt på golvet o letar efter någon hon kan underhålla sig med, =) Igår kom jag på att Limå snart ska på kontroll men hitta Fan inte helles hälsobok :S.. Såå idag måste jag hitta den och leta överallt. Aja, Nu ska jag ta och fixa mig själv o limå lite innan hon ska sova lite =) Peace and Love!


 

Av Angelica - 23 augusti 2011 20:59

Okeey du var den här dagen slut. Limå ligger och sover medans bögen gick ut =) Så jag njuter av musiken och mig själv ( vilket är trevligt sälskap ) Det var en skön dag även om inget hände, Men imorgon blir de sakner o göra i alla fall, har tid på UM och måste fixa med ännu mer papper, har mardrömmar på nätterna av alla dessa papper. inte okey! Så måste jag fixa med biljätterna och packa eftersom jag åket på Torsdag. Längtar inte direkt efter att sitta på Tåget med limå eftersom hon absolut inte vill sitta i vagnen längre, hon ska lizzom bara härja runt på golvet :) funderar på o ta ett bad, eller om jag ska vänta tills han kommer hem igen o har fixat mitt hår. Eller om jag gör de själv, kanske lika bra..? Aja nu kommer dagens bilder på lilla trollet ;)


   

Mitt Guld ;) !!

Av Angelica - 23 augusti 2011 18:56

Ska färga håret o få de fixat ;) nice o bo med en frisör Kan man inte klaga på, just nu e Limå o pappa hos Farmor för han ska kolla på någon kurdfilm :S undertiden skulle jag städa men har hitils bara diskat, hahah FAIL! Men thats Mee =) Det var det, nu ska de dunkas musik och surra från dammsugaren :)


 

Av Angelica - 23 augusti 2011 15:59

 


Ser inte de mumsigt ut? Tycker att de ser helt vidrigt ut, fattar inte varför domsäljer de till barn. Limå fick prova men det som ut igen ganska fort. ! Hon som ändå brukar äta ALLT, då menar jag verkligen allt!!

Av Angelica - 23 augusti 2011 11:34

haha, känner mig glad idag, men vet inte om de är att solen skiner eller att jag snart ska till min kära bror o familj om 2 dagar =) Vaknade vid 9 så gick upp och gjorde de vanliga (tvätta mig,plocka undan, diska och fixa limå) Nu ligger lilla Limå ligger och sover så sött så. När hon vaknar ska vi väl gå ut och få lite luft =) Imorgon har jag tid på ungdomsmotagningen så jag ska fixa p-piller. Hoppas jag kommer ihåg att ta dom bara, har aldrig varit bra på det =/ Men får komma på något bra sätt så man kommer ihåg =) nu ska jag klä på mig och fixa mig lete till så hörs vi senare. Goooood Bye =)

  


Så får vi ju inte glömma o säga grattis till min kära syster som fyller år idag   

Av Angelica - 22 augusti 2011 19:10

Skulle börja laga mat så börjar Shiwan skriva så de tog stopp ;) saknar verkligen gammla tider, måste nog ta mig en tripp till eskilstuna nästa månad. Känner mig dum som inte har åkt dit sen jag flyttade där ifrån för över 2 år sen =/ Nej måste nog bli klar med maten innan jag svälter ihjäl..


        

Av Angelica - 22 augusti 2011 17:01

Shooo, Som vanligt sitter jag ju i mitt kök, Limå ligger och sovet så sött så. Vaknade vid 9 då vi skulle iväg och lämna parrer och killen hade til på arbetsförmedlingen. Så där gick någon timme, Efter de drog killen tbx till jobbet och jag hem till hans familj eftersom limå var där under tiden vi var iväg. Fick i mig lite och äta, vilket jag har blivit väldigt dårlig på fick jag höra igår..? Jag som tycker jag äter hela tiden :S jaja,, Somnade hemma hos hans familj vilket inte är okey, För jag brukar alltid bli så seg under dagen när jag väl vaknar. Men har inte blivit det än så länge. Klarar mig la idag =) Har tagit ut kyckling för o göra 'flygandejacob' Till middag. Var ett tag sen jag åt det så måste väl prova ;) Men måste iväg till affären när limå vaknar så jag kan köpa de som ska vara till. Snart Torsdag vilket innebär Stockholm, Måste shoppa något enoooormt där ;) Neej ska ta och krypa upp med min lilla bebis och mysa tills hon vaknar =) (om jag inte somnar)



Den här har varit en favorit länge! =) Enjoy


Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards