angelicageorgson

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Angelica - 19 augusti 2011 18:09

Sitter och tar en paus efter att ha varit i stan hela dagen och fixat med papper så spenderat några timmar på Annies jobb sen hen och städa och laga mat. Limå är hemma hos sin farmor Under tiden jag skulle städa men hon kommer väl snart :) Killen slutar jobbet nu så väntar på att han ska komma hem så vi kan äta den goda Fajitasen som står och väntar. Tyvär har det regnat hela dagen och det är inte okey ! ! Och får ju inte glömma att stockholms resan är bokad och klar, Torsdag-Måndag ska jag vara hos min bror, och som sagt blir det familjeträff på Lördan. Så det blir ju mysigt =) Jaa, finns ju inte mycket mer att skriva om min dag. Så ska ta och lägga in några bilder från dom senaste dagarna =)



Glömde ju skriva att Limå var och fick styla sitt hår ;) hehe riktigt cool blev hon ju.

  


  


haha TREVLIGA Annie ;)

  


Och söta Jennie =)  

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards