angelicageorgson

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Angelica - 24 augusti 2011 22:36

Limå sover sen ca. 1 timme tbx. Hon blev trött av det mysiga badet vi hade :) Och all gröt hon ät , så inatt sover hon nog som en stock. Jag har packat klart och gått igenom vad jag ska ha med mig, Så imorgon har jag bara att packa ner allt i väskan och packa ner limås mat. Om det inte är något annat jag har glömt...? Jag är helt slut efter idag, Fattar inte helt varför, men blir nog inte uppe så länge till. Ska ta en stund framför TV:n måste ju se scrubs, 1&½ men och de vanliga :D Killen tog en skit fin bild på mig och limå när vi badade men får ta och lägga ut den någon annan dag eftersom han inte är hemma nu och jag drar imorgon. Och måste bara säga att ser jag en viss person i Stockholm så kommer jag fan inte kunna hålla mig, då måste jag klappa till H*n.. PEACK AND LOVE FUCKERS...


 


Gammal bild ;)

Av Angelica - 24 augusti 2011 18:19

Nica ah, kände att jag skulle sno rubriken från Josse. Som absolut vanligt så sitter jag i köket medans Limå sover. Kom hem alldeles nyss, fick Sms biljätten også och då börja jag känna att jag måste packa och fixa allt för jag åker imorgon. Blir alltid strässad innan jag ska åka någonstanf med tåg. För det värsta jag vet är tåg som är sena eller om de ska bli massa strul, var aldrig såförut men nu med barnvagn känns det lite knas. Nu måste jag bara dammsuga och sen fixa mig något att äta så tar jag nog ett bad med limå och lägger mig tidigt. Sååå jag säger god natt nu isället. Peaaace


 

Av Angelica - 24 augusti 2011 12:56

Äntligen somnade Limå nyss, Så jag måste bara skynda med att fixa mig så iväg till stan utan mat i magen =/ de känns inte okey. Men , men .. Känner nästan att jag inte orkar dra inn till stan, =) suurt för mig

Av Angelica - 24 augusti 2011 10:57

God morgon för mig gad dag för er? =) Det värsta med att vara mammaledig är att man blir så sjuuukt seg, Visst så har jag varit sen hela mitt liv (speciellt på morgonen) Men detta e grymt. När jag gick i skolan så fanns det ju möjlighet att höra när alarmet ringde, Nu för tiden skulle jag inte ens komma på tanket o sätta på alarm,. Limå kryper runt på golvet o letar efter någon hon kan underhålla sig med, =) Igår kom jag på att Limå snart ska på kontroll men hitta Fan inte helles hälsobok :S.. Såå idag måste jag hitta den och leta överallt. Aja, Nu ska jag ta och fixa mig själv o limå lite innan hon ska sova lite =) Peace and Love!


 

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards