angelicageorgson

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Angelica - 21 augusti 2011 22:47

Idag har det varit en riktig seg dag! Vaknade ganska sent så var vi bara hemma till 6 tiden så när man väl gick ut så skulle det såklart börja regna =/ inte okey...! Gick runt lite med saresh och shanika , köpte mat (panpizza) satt utanför med dom och anela lite, Så hem till killens familj och bara, ja.. gjorde ingenting. nu sitter jag i alla fall i köket som vanligt så ska jag bara ta och slänga mig ner i soffan o kolla om de finns något på TV. Annars blir det sängen. Och imorgon har jag i alla fall något o göra för då ska jag lämna in lite papper och ringa några samtal. Bye bye sålänge

Av Angelica - 21 augusti 2011 00:11

Sååå, sen sist jag skrev har jag varit ute med Saresh och Limå såklart, Hemma och myst med limå (saresh var med hela kvällen) Så kom killens kompisar hit och dom sitter nu fortfarande och dricker. Limå sover sen ett tag tbx. Hon hade ju lite svårt för att somna, Men inte konstigt när ett gäng kurder sitter i rummet brevid och pratar/sjunger. Fick även en överaskning idag, Anela kom hem från serbien, Hauras ringde bara och sa att Saresh måste komma hem för det har hänt en sak och rätt vad de va så stod dom bara här utanför, Så dom kom upp och pratade lite sen drog dom alla hem. Glömde pressa in att jag och Saresh blev jagad av med gubbe, Saresh första ord var - SPRING!

Jag- Men fan ta Limå och spring du så har jag äntligen chansen o få smälla till någon (vilket man aldrig kan göra när man går med barnvagn) Men det fick jag inte. Så fick nöjja mig med att slänga kommentarer till han =/ Kanske lika bra?

Nej har så otroligt tråkigt men ska se om jag hittar något roligt på nätet =S


        Min nya dator ;)


Och lite andra bilder :)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards