angelicageorgson

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica - 31 januari 2013 16:56

ush vad gla jag vlev när jag såg min stora underbara calzone.. haha dagens frukost efter att ha sprungit fram & tbx över halva stoockholm..
PS! Irakiska ambasaden är inget att se. de var ganska likt en skol-toalett;)

Paus me mat på hötorget innan vi drar vidare till Kista och Shoppar en masssssa kläder (hoppas jag) något nytt ska det i alla fall bli, så ringa sanna o se om jag drar en snabbis till Eskilstuna imorgon også ;-)

peaacccee!!

Av Angelica - 30 januari 2013 17:01

okej nu är jag på riktigt jävligt trött av att hosta dag och natt.. har alla halstabletter som finns men ingen fungerar "/ Inte okeey!

Nej jag ska bara ditta här och vara en bitterfitta på mannens jobb, eller kanske gå hem och bara vara seg..?

Av Angelica - 29 januari 2013 17:41

sitter på min mans jobb och känner att jag mår mycket bättre idag än igår när jag låg i sängen hela dagen med hög jävla feber och hostade varje minut. Men min man och jag åkte iväg till Apoteket inatt och köpte lite värktabletter och massa olika som ska lindra min hosta och ömma hals. Skulle ha åkt till ambasaden ideg men bestämmde oss för att ta det imorgon.. Älsklingen har bara nån kund kvar så ska vi dra till Kista och kolla på Bio sen hem och laga Fajitas innan vi intea sängläge..

Fan

Av Angelica - 27 januari 2013 17:08

Man behöver ju inte vara orolig för att man ska missa tåget när man på nåt konstigt sätt får för sig att tåger ska åka 16.30 men nejdåå får sitta och vänta 1 extra jävla timme.. Inte okey!
Och självklart sitter de ett jävla psykfall på typ 40-50 år här och har fasnat med sina äckliga ögon.. Med mitt humör har jag bara lust att hämyta en gaffel o peta ut ögenon på han... Aa nästa blir väl psyket för mig...

Tack o hej!!!

Av Angelica - 27 januari 2013 14:46

Om 5 1/2timme är jag hos min fina man :-) ass nice..
Bjöd Limås faster på mat/pizza o nu har hon tagit med henne till farmor medans jag ska fixa mig och göra mig klar för att åka.. (hänga upp tvätt,sminka mig, fixa håret,lämna nycket, och packa ner det sista)

Av Angelica - 26 januari 2013 23:09

Städat/ommublerat o tvättat kläder heeelt klar. Och Biljätten är beställd :-) Älskar att ommublera.. O då ska det göras på kvällen annars blir det bara halvklart ;-)
Så nu återstår en dusch och att packa ner alla kläder som har torkat i alla fall :-)

Av Angelica - 26 januari 2013 19:26

25 timmar tills jag får pussa och krama min älskling :-* Har lämbat Limå hos farmor så jag kunde ta o storstäda / ommublera.. Så sovrummet och hallen är klar (typ) tar en liten paus medans golven torkar :-) Kommer nog bli heeelt okey när jag är klar.. Så ska jag snart gå och hämta lillen och packa, boka biljett samt färga håret innan jag slänger mig i sängen ;-)

Av Angelica - 25 januari 2013 09:40

Shooo.. Måste nog vara 3 gånhen som jag är tidig till jobbet :-) Limå som är sjuk (igen) ska vara hos Annikki medans jag jobbar sen drar vi till stan o fikar lite :-)
Ja o min jävla förkylning kan dra åt helvette!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards