angelicageorgson

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica - 24 januari 2013 18:22

Ååå vad skönt att komma ut på eftermiddan och t en kaffe/bulle utan barn.. Var ett bra tag sen... Min lilla sjukling är hos sin pappa medans jag lever ;-) blir snart hem och sova så jag vaknar tidigt imorgon d de e jobb 10-15 ! :)

Av Angelica - 23 januari 2013 21:48

Sitter i min ensamhet och kollar på efterlyst. Blev lagon arg när jag såg att en horunge hade våldtagit en 9 årig tjej!! Asså hon e barn så vad fan är felet??? Jag vet fan inte hur jag hade reagerat i den situationen men kan lätt säga att jag gärna hade suttit inne 2-4 år bara för att veta att han var död.. Och en plågsam jävla död skulle han få også! Ush på dom äckliga människorna...

Av Angelica - 23 januari 2013 11:05

Sitter på någon jävla föreläsning om "intelligens " och "tallang" bqra skit.. Helt meningslöst att vara här. Tycker jag själv! Men får bara hålla käften och stå ut tills det är klart.. "/ Sen drar jag till Annikki ett tag eftersom hon är hemma från jobbet idag !

Av Angelica - 22 januari 2013 21:14

Ursäkta mig.. Men de e väl inte bara jag som kollar på svenska hollywood fruar och tycker att de låter något för jäääävligt fulr när deras barn pratar amerikansk/svenska.. Var bara tvungen att säga att deras dialekt (när dom pratar svenska) låter helt för jävligt..!

Tack&Hej!

Av Angelica - 22 januari 2013 14:46

Blev inge sol idag. Bestämmde mig för att träna lite här hemma (pilates) samt städa iordning och tvätta kläder.. Ska snart gå och hämta Limå sen iväg till affären och handla lite till middagen (makaronilåda) kommer bli snuskigt mumsigt ;-)

jaa så var jag ju tvungen att ladda upp bild på Annies sötnos som jag var o träffade igår.. Vill bara äta upp honom <3

Av Angelica - 22 januari 2013 12:29

Tjaaabaaa.. Seg som ett ass och det är väl inte så underligt när jag bara ligger o dör i soffan.. Åå vill bara komma igång med jobbet igen så jag kan må lite bättre i livet.. Haha tragiskt.. Ska kolla klart på tv sen dra o sola solarium innan jag ska hämta limå och bara leve ett döööt liv..

Söndag = STOCKHOLM!! :-)

Av Angelica - 21 januari 2013 16:52

Blir tokig av att inte ha internett/pengar/sms på mobilen.. Livet blir ju bara sååå mycket jobbigare..
Ar i stan vid 11 och träffade Annie o Jenni och fick träffa lilla Jacob (så jävla söt unge) ville ju bara ta med honom hem o äta upp honom ;-) men det fick jag inte "/ Satt och fikade o gick runt och handlade lite.. Eller aa jag köpte inget! :-) Nu blir de snart att gå hem och laga middag sen ta de lugnt och bara mysaaaa

Av Angelica - 19 januari 2013 18:59

Wow helg och jag vaknade faktiskt tidigt!! Skönt.. Så åkte runt lite med syster och köpte lite prydnads saker till hemmet och blöjjor till Limå.. Så drog vi hem och vilade lite så nu är det dags för mat, fläskfilee med potatisgratäng. Mummmsss..

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards