angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angelica - 31 augusti 2012 18:45

Nu sitter vi på tåget hem till Hjulsta igen. Kul att få träffa bror + fru med barna, och den lilla som har blivit så stor. Vi åt mat sen gick vi till mini leklandet som är inne i kista centrum. Där fick barna leka av sig lite så drog vi åt olika håll;-) Har bett min man köpa kycklingfilee med pommes så ska jag laga de till honom med en god bea-sås:) Blir att bada Limå när vi kommer hem sen ska hon sova och jag ska städa;-)

Av Angelica - 31 augusti 2012 16:20

Fett gammalt tåg!! O de bromsar verkligen som på 1700-talet.. haha kommer ihåg att man alltid åkte dom när ja va liten och brukade snurra på stången i mitten:-P

Av Angelica - 31 augusti 2012 14:07

Står i tvättstugan och väntar på en maskin som ska slängas i torkskåpet. Limå springer runt och städar haha, förstår henne de e absolut inte samma som hemma. här e de typ 10-20 maskiner i 1 rum o alla tvättar typ samtidigt!??! va hände me privat liv typ. aja de duger ;-) Vid 4 ska jag möta upp bror o familj i Kista så ska vi ta och äta lite mat eller ta en fika. Så ska jag handla hem lite och städa hemma samt lägga limå innan min man kommer;-) Nicee aahhh

Av Angelica - 31 augusti 2012 11:41

Nu sitter jag och Limå i köket så hon får sig lite mat. Jag var fett sugen på macka med ost men självklart fanns det ingen osthyvel. Så idag blir de att åka iväg och köpa de i alla fall ;-) Så ska jag tvätta kläder vid 13-16 Men tror inte att det är så mycket så de går nog fortare;-) Sen e ju nästa fråga vad jag ska göra till middag !? och om jag ska åka till Kista, stan eller skärholmen. . . O ikväll ska jag bara mysa med min man:-)

Av Angelica - 30 augusti 2012 14:38

För varje minut som går nu så närmar vi oss min man och familj och på samma gång kommer vi längre o längre bort från Karlstad :-) It Feels Soo Good! Tågen håller på o strula så blir buss från karlstad - hallsberg så tåg vidare till sthlm. i Hallsberg har vi drygt 15-20 min väntetid vilken blir perfekt så man hittar till tåger och kan ta en cigg innan vi åker vidare. Limå somnade nyss och lär ju sova tills vi ska av, nice för mig som får relaxa lite då;-)

:-@

Av Angelica - 30 augusti 2012 12:34

Jag borde fan börja skriva om all min otur istället för mina dagar..!!! Alltid när jag har tvättstuga så ska de börja ös regna .. och när jag ska åka någonstabs som idag så missar jag antingen tåget eller måste stressa till stan eller glömmer något viktigt hemma.. men NU ös regnar det.. Kul!!! 1 1/2 timme till tåget går om nu inte de også ska explodera på vägen..! Ush va sur jag blir

Av Angelica - 30 augusti 2012 10:47

Jag ligger i sängen halvdöd. ändå somna jag mycke tidigare än alla andra nätter.. Limå sitter och moffar gifflar/kanelbullar samtidigt som hon håller koll på vad jag gör på mobilen. Vi ska väl snart gå upp och fixa oss vilket inte kommdr ta så lång tid"/ Vill åka NU!

Av Angelica - 29 augusti 2012 23:15

Ååå va skönt att sätta sig och mysa med en redbull & cigg ;-)Och bra musik så klart. Allt är packat och klart tills imorgon (bortsätt från smink m.m) En väska till mig och 1 till Limå:-O Blir en fullpackad barnvagn speciellt eftersom jag ska ha med rese sängen.. Drar nog inn te stan lite tidigare och tar en fika med Annikki så väl framme i Sthlm kommer min man hämta oss på stationen.. skönt o slippa åka tunnelbana med så mkt saker. Och då har jag bestämt att vi ska dra och äta innan vi åker hem;-) Så ska jag ev. träffa en vänn när vi e framme i Hjulsta och Limå har lagt sig. Sen blir det en massssssa mys med mitt Hjärta <3 :-) Och säkert film-mys:-D

GLAD CHEY!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards