angelicageorgson

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Angelica - 9 augusti 2012 18:58

Har tillbringat dagen med Behgam så vi var som sagt hos.henne på förmiddan och åt lunch och tog de lite lugnt. sen ringde jag Limås farmor och frågade om hon ville hämta Limå på dagis så de gjorde hon.. Medans jag och Behgam tog en sväng till bergvik och kollade lite i affärerna.. sen drog vi te stan och tog en fika och kollade mera affärer:-) we love shopping! fast de blev ingen shopping på mig idag"/ Och nu står vi i köket som 2 hemmafruar och lagar korvstroganoff med ris:) Aa o biljätten är bokad till min resa på Måndag så då säger jag hejdå till Karlstad igen:-)

Av Angelica - 9 augusti 2012 10:58

Har vart och lämnat Limå på dagis och fy vad skönt att få lite egen tid.. Gick till affären och köpte frukost "redbull" (min mann hatar att jag dricker dom) haha :) aa sen slängde jag iväg ett sms till Behgam om vi skulle ta en kaffe på stan men de blev att jag drog te henne så ska vi ta en kopp här och prata massa tjej snack:-P Så får vi se vad resten av dagen blir;-)

(bilden på mig o Behgam e inte från idag)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards