angelicageorgson

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Angelica - 11 augusti 2012 00:53

Erkänn att jag har vart lite trög? =) haha Nej men har vart så jävla seg dag att jag inte ens har orkat andas typ...Sitter i soffan och halv kollar på en film som går på 3an, ska ta en cigg sen förflytta mig till min stora sköna säng. Limå fick vara hemma från dagis så jag fick mysa extra mycket med henne innan hennes pappa ska ha henne 1 vecka,! 

Var iväg en snabbis på hennes pappas jobb så vi fick fixa till hennes lugg som var lite sne.. Så drog vi hem och lagade middag och slängde oss i badet sen vidare till sängen. Har pratat med Emelin nu i några timmar och jag o hon har en hel del saker att fixa när jag ska dit!!! O kul blir de fan (för mig i alla fall) Kommer jag förhoppningsvis få ut en hel del energi, Så har jag bestämmt att jag ska med min mann o träna varje dag. Då blir han säkert glad ;) Saknar han o ska äta upp honom!! =) Biljätten e i alla fall som sagt bokad så ska jag ta och storstäda lägenheten imorgon samt packa min väska!! Vänta på att hjärtat ska bli klar med träningen så ska jag säga goood nigth till honom sen ska jag somna som en liten gris!!


Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards