angelicageorgson

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Angelica - 2 augusti 2012 19:59

Saknar min lilla cissi"/

Av Angelica - 2 augusti 2012 14:21

Ahmed och Rero är iväg och tränar medans Hama jag o Limå är hemma och städar och slöar:) har gjort iordning sovrummet som ser lika jävligt ut varje morgon efter att Limå har gjort sina morgon hyss..Ligger och segar i sängen och väntar på att badet blir ledigt så jag kan hoppa in i duschen och fixa mig. För när han e klar med tränibgen så har jag bestämmt att vi ska in till centrum så jag får handla lite från punktshop och så ska vi äta på en fin resturant och bara mysa:) Men så kommer ju Limå vara med så de blir nog inte en lugn dag:-)

Av Angelica - 2 augusti 2012 04:15

Så ligger jag äntligen i sängen.. skönt som fan att få ta de lugnt. skulle kunna ta o somna direkt men måste ju vänta på min "mann" som är i duschen;) Kom nyss hem från McDonnalds. Ett litet natt mål;) Satt där och pratade lite och bara chillade:) för övrigt har vi legat och myst framför TV:n och haft lite skojjjjj:) imorgon e han ledis så då får vi ju ta och hitta på något kul;) Vill verkligen inte åka hem:( var planerat att jag skulle hem på fredag men tror vi drar ut på de nån dag till:) men måndag börjar Limå dagis så då MÅSTE jag vara hemma;) hoppas det snart e lov på dagis igen:P hehe..

GOD NATT!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards