angelicageorgson

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Angelica - 22 augusti 2012 22:20

Ligger och kollar på 2fast2furius som går på 6an. Har pratat med min man som är och tränar nu så de va lika bra att säga god natt eftersom jag kommer somna innan han blir klar. Så kom jag på en skiiit bra idee!!!:-D Att imorgon när jag fixa mina naglar så ska jag ha fransk manikyr med hans namn på, asså en bokstav på varje nagel ;-) Så bestämmde vi att jag ska komma Torsdag nästa vecka. då är han ledig også så kan vi hitta på något kul med Limå:-) Så måste jag ju träffa min bror som har kommit tbx från spanien med familjen nu. Såå de blir nice som fan:-P Så får vi se om jag ska kolla upp dagis plats till Limå også. får se vart jag hittar ett bra dagis:)

Av Angelica - 22 augusti 2012 20:28

Rero är här så vi har presic ätit ugnspankaka och jag ska ta och lägga Limå. Fick fixat allt på stan och var innom tattoo studion där jag gjorde min senaste tattoo på ryggen. så ska dit nästa vecka igen och få en tid när jag ska fylla i den och fixa till den:)
Har även vart och bokat tid för att få mina naglar fixade ;-) Var där och kollade lite fort idag hur hon gör och det ser skiiit bra ut;-) Nu ska jag vänta på att min man ringer så vi kan dela vår kärlek i telefon:-P

Sol

Av Angelica - 22 augusti 2012 13:40

Massa sol idag både solarium och ute:-D är hos Rero och har vart här nu 1 timne så ska vi in te stan och fixa med alla papper o det. Farmor ska hämta Limå på dagis eftersom jag inte kommer hinna så det är ju BRAAAA! :)

Av Angelica - 22 augusti 2012 10:44

Har vart och lämnat Limå på dagis och köpt redbull (såklart) så nu sitter jag utanför solariet o tar en cigg:-) Så har jag fått sälskap av Annie i telefon (vill att hon ska poppa ut sin unge så jag får baby mysa masssssa!!:-D

Av Angelica - 22 augusti 2012 01:32

såå ligger jag i sängen helt ensam (inte ens ahmed svarar när jag ringer ) :( han ligger säkert o sover.. Limås pappa och hant tjej var här ett tag så vi pratade lite om Limå och kan ju inte säga att jag fick det svaret jag ville "/

Imorgon är min plan att lämna Limå på dagis sen gå och sola solarium 20-30 minuter så hem o ta en dusch så vidare till ev. stan och ta en kaffe eller handla in lite mat och äta en god lunch ;-) O nu ska jag försöka sova!!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards