angelicageorgson

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Angelica - 29 augusti 2012 23:15

Ååå va skönt att sätta sig och mysa med en redbull & cigg ;-)Och bra musik så klart. Allt är packat och klart tills imorgon (bortsätt från smink m.m) En väska till mig och 1 till Limå:-O Blir en fullpackad barnvagn speciellt eftersom jag ska ha med rese sängen.. Drar nog inn te stan lite tidigare och tar en fika med Annikki så väl framme i Sthlm kommer min man hämta oss på stationen.. skönt o slippa åka tunnelbana med så mkt saker. Och då har jag bestämt att vi ska dra och äta innan vi åker hem;-) Så ska jag ev. träffa en vänn när vi e framme i Hjulsta och Limå har lagt sig. Sen blir det en massssssa mys med mitt Hjärta <3 :-) Och säkert film-mys:-D

GLAD CHEY!!

Av Angelica - 29 augusti 2012 18:53

Jag har föööör mycket enegyyyyyyyy:-D Hat tvättat kläder, handlat lite till resan, badat o beställt biljätten aa mycket blir fort gjort speciellt när Limå är hos sin farmor som hämtade henne på dagis;-) Nu ska jag dunka musik (som grannen gör fast jag har bättre musik) så ska jag städa och packa..

.

Av Angelica - 29 augusti 2012 13:51

.

Av Angelica - 29 augusti 2012 13:49

Fan vad trött och hungrig jag är!!Har vart och fått fyllt i min Tattoo vilket tog ca. 30 min.. Så har jag slängt i kläder i tvättmaskinen och nu ligger jag i sängen och vill bara SOVA! Men måste snart gå och lägga allt i torktumbaren/torkskåpet. Så laga mat och idag blir det att äta hemma (spagetti med köttfärsås). sen ner till tvättstugan igen så städa (om jag orkar) och SEEEN hämta Limå och bara slappa med henne.. Så när hon sover så ska jag packa och fixa allt. för imorgon drar vi tbx till Sthlm o min mann:-D

Sol

Av Angelica - 29 augusti 2012 10:59

Ligger i solariet o typ tänker på va jag aka ha.på mig när jag drar. Så mycket kläder och så lite tid.. blir väl att jag slänger på nått o skyndar till bussen så jag inte missar min tid.! Nu ska jag förtsätta njuta i värmen ;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards