angelicageorgson

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 31 juli 2012 18:11

Hemma igen efter några timmar i Kista. köpte 1 par jeans från gina tricot och 3 tröjjor från New Yourker samt en puder borste från H&M . Nice som fan! Ligger o chillar lite i sängen efter pizzan som vi tryckte i oss:) Och Limå håller på att härja som vanligt!!"/ ska ta me henne här ut på lekplatsen ett tag så hon sover godt. Låter som en skit bra idee' ..

Av Angelica - 31 juli 2012 14:24

Sitter på T-banan med Limå på väg till Kista. Ahmed jobbar så får ju passa på att göra något annat än att bara sitta hemma o bli störd. ;) skulle behöva slänga in alla kläderna i tvätten men lat som jag är så köper jag hällre nya;) semester är ju semester:)

Av Angelica - 31 juli 2012 00:12

BARA FÖR ATT MIN ÄLSKADE MAMMA FYLLER ÅR IDAG<3<3 LOVE U!

Av Angelica - 30 juli 2012 23:45

kom nyss upp från ett skönt bad, finns fan intet skönare än ett bad o sen lägga sig o sova på kvällen.. de som blir värre är att mitt hår kommer se helt fuckat ut imorgon när jag vaknar!
Jag limå o A var iväg på en promenad längst sjön inne i stan och limå var ju helt galen efter att få bada. Vilket hon såklart inte fick me tanke på att de inte presic va 20+ .. A är på träning och jag sitter på balkongen med en cigg o vatten (finns fan inget godare än vatten) när A kmr hem ska vi väl mysa framför tvn och bara ta de lugnt;)
Längtar te Rero kmr imorgon så vi kan härja lite här i sthlm;)

Kizz & gooood bye

Av Angelica - 30 juli 2012 18:00

sheytan

Av Angelica - 30 juli 2012 16:03

Limå ligger och vilar lite. somnade i bilen från affären söta:) A e i duschen sen ska hn på jobb 1 timme och under tiden ska jag laga mat och städa sov rummet;) behövs.. Så Efter att tacon är serverad så drar vi ut en sväng och ta en fika eller något. så hem i tid för Limå att ta ett bad och sova. sen drar A o tränar medans jag ska njuta av ett långt, varmt o skönt bad!! :) Och imorgon eller idag kommer Rero (är aldrig säker på va bruden hittar på) haha därför ja älskar henne;) Men när hon kommer så är mys dagarna slut.. så dags att lägga fram ALVEDON haha neejdå.. love her (ibland) :) okey blev överdrivet tråkigt nu.. musik o städ next..!

Av Angelica - 29 juli 2012 21:24

Var planerat att jag skulle tbx till karlstad imorgon men nu har Rero bestämt att hon ska komma hit o vi ska leva som några gifta par:) haha why not;) så det blir en till nice vecka:)

Ligger och myser me en väldigt trött Limå som somnar vilken minut som helst nu:) och så blir de nog lite mat och film mys! var som sagt och fick mina ögonbryn fiaxade skiit fina blev dom:) Men limå vägrade låta han klippa henne . haha!! Sen drog vi till Kista och tog en fika och gick runt lite. Jag fick mig ävet ett par tights och limå fick 2 nya mjukis:) aaaa de va allt för idag tror jag;)

Av Angelica - 29 juli 2012 17:32

Fasnade här i hjulsta;) och nu har jag o rero planerat att hon ska komma tisdag kväll och att vi ska stanna kvar här till fredag;) så 1 vecka till om A vill ha kvar mig här haha:) nu e hn i duschen sen ska vi te hns jobb så jag får fixat mina ögonbryn o limå får klippt håret:) sen SKA jag ha min kaffe:)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards