angelicageorgson

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 19 juli 2012 21:50

tjaaa.. (igen) Kom nyss hem o har lagt mitt troll som somna som en stock. A är här och ska göra mig lite sälskap med film och mat.. blev så extremt sugen på att göra kyckling & ris. va hemma hos A och kollade lite TV sen gick vi till affären och handlade till maten, nice nice!! åå imorgon ska jag iväg o köpa ny vagn till Limå.. haha 5-6 vagnen på knapt 2ÅR!! har dilla på barnvagnar;) slänger upp några bilder sen är de gags o laga mat:)

Av Angelica - 19 juli 2012 15:29

ååå lagom jobbigt när jag hade skrivit klart ett helt inlägg så råkar man trycka ner hela appen!!..

aja.. sitter i parken med Limå och A.. blev inte o lämna in papper på stan så får väl ta det imorgon eller nått..

har gått runt här på krp som ett offer. asså snälla va e dehär? vart är solen och sommaren?!? funderar nästan på att flytta till Spanien.. hade vart fett soft! kan ju säga att såfort jag fått jobb och betalat av skulder så drar jag o limå. spanien eller new york. . men man kan ju alltid drömma!

nu ska vi se va resten av sommarlovet har att bjuda på:

Lördag- UTGÅNG!! Visst inte så speciellt för dom flesta. men när man har ett barn och lever själv med ungen så är det inte så lätt att leva så fritt. speciellt när man inte har nån familj i närheten som kan ställa upp. så de kommer bli soft. me lite besök från stockholm;) då ska i alla fall jag spåra ur...

Måndag-ÅKA TILL ESKILSTUNA!! :) Var väl 1 år sen jag var där så tycker att det är dags igen;) så ska min lilla Sannas mamma åka iväg så hon blir själv hemma;) så hade tänkt 1 vecka hos sanna sen 1 vecka hos Josse. o vet ju redan nu att josse veckan kommer bli som om en bomb släpps ner. haha!;)
O har redan barnvakt tills då så de blir skönt o få lite egen tid! ;)

yeah de var de jag hade o bjuda på för tillfället.. !

..

Av Angelica - 19 juli 2012 12:58

vaknade med skrollan för ett tag sen (är de sommar lov så är det) eller ja hon hade tydligen varit vaken längre så jag vaknade att att hon häller ut mitt glas med cola på mig i sängen... kul!! sen ser jag att de har vart värsta cola-cigg krig på golvet.. såå aa tack limå för att man vaknar utan 1 enda cigg.. jag som var helt bestämd för o vakna o få en bra problem fri dag.. hmm, blir nog svårt när dagen bötarjar med problem!

ska ta och städa lite här hemma sen fixa mig o trollet så rulla till stan och fixa med lite papper.. ciaaooo så länge

Av Angelica - 19 juli 2012 02:11

asså en sak som jag fan intaäe fattar är varför i helvette killar ska ljuga när man redan har gjort slut?!?! asså saken e den att jag verkligen älskar snubben som inte ens befinner sig i detta jävla land för tillfället.. så va är han så jävla rädd för ? varför ljuga? o så mkt han ljuger nu när de e slut så börjar man ju undra hur mkt han ljög när vi var tillsammans?? o vissa tjejer.. FÖR FAN HÅLL KOLL PÅ VA SOM E DITT O INTE!!! Vill bara spy på vissa.. (vilket jag skulle gjort om deras trynen va framför mig nu) men ikke.. så kul ska vi inte ha....

blev ett jävligt meningslöst innlägg men har så äckligt mkt ilska i mig just nu som jag ville bli av me innan jag somnar... så får vi se om jag kan vakna upp med en possitivt humör imorgon.. good night all bitches and hoes!!

Av Angelica - 19 juli 2012 00:39

shoo.. fett mycket bättre nu när man kan blogg från mobilen:) i love it. anledningen till att jag slutade var just för att man inte presic tar fram datorn så ofta.. så från och med imorgon/idag börjar jag på riktigt igen;) så see u tomorrrrow;)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards