angelicageorgson

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 26 juli 2012 06:33

Gick faktiskt j***** bra att hålla sig vaken inatt:) fick lite halvt sälskap av saresh och Lena (genom vider) det roliga är att jag storstädade hela lägenheten när jag hade lagt limå.. men konstit nog såg det helt för jävligt ut nu när jag drog!?!!? blir alltid så när jag ska någon stans (JOBBIGT) Haar i alla fall någon som ska se till katten så hoppas den personen är en liten ängel o plockar undan allt tills jag kommer hem igen;) haha.. sitter i alla fall på tåget nu o ska se om jag kan få limå att somna om igen så jag inte är värsta bitterfittan när jag kommer fram för då kommer ju Emelin rycka av mig håret. herrrrå äckel värmland!!!

Av Angelica - 26 juli 2012 01:08

Okey biljätten är beställd och eftersom jag vill vara framme tidigt så tog jag tåget som går 6.30 från karlstad. vilket innebär att jag inte kommer få sova inatt. För tyvär så är jag en seg jävel som inte vaknar av larm på mobilen ... men får mig ju några timmars sömn på tåget.. sen när jag väl är framme så drar jag antingen till Emelin eller my brother from another mother ( hosam) :) ELLER så väntar jag på att Rero ska in te stan.. men de e i alla fall dom 3 som står på schemt imorgon:) längtar som fan!! och hoppas fan att jag inte somnar för då kommer jag bli en riktig bitterfitta om ja missar mitt tåg..!!

Av Angelica - 25 juli 2012 20:25

Idag har jag o Limå vart ute hela dagen ( som vanligt ) jag harar verkligen att sitta hemma . var med Limås pappa o familj lite sen tog jag o H en liten prommenad sen till henne o dricka kaffe/te. och under tiden vi satt o pratade så var limå o lekte och gjorde sig av med en massa energi ;) så blev de hem och bada limå samt storstäda toan:)

Och nu ligger jag brevid LImå i sängen o kollar på simpsons:) sen blir de att beställa tåg biljätt, städa och packa;) För imorgon drar vi hem till STOCKHOLM !! längtar:)

seg

Av Angelica - 24 juli 2012 14:01

hatar när man inte har något att göra på dagaena. blir så seg i hela kroppen. blir la bättre när Limås sommarlov är slut så jag kan börja jobba på scandic hotell. nice som fan..

ska dra o köpa en jacka till Limå o se om jag får tvätt tid så jag har lite rena kläder tills jag o limå drar te sthlm på torsdag.. eyy längtar!!

ciaaaoo så länge

Av Angelica - 24 juli 2012 02:06

aaaaa ... hahah okey har LITE för mkt enegiiiiiii.... för er som vill vwtq så har jag fixat mina naglar och tagit en het dusch;) aa nu kom monstret in för dörren (REROOOOOOO)

ADIOOOOS BITCHES

..

Av Angelica - 23 juli 2012 18:11

en ny vecka hööö... asså vill bara stryda denna äckliga sommaren o tycka av den pung håret!

sitter i köket med limå o hennes dadi o väntar på maten som är i ugnen. kyckling med pommes och beasås och sallad.. älskar de! vill att A ska komma hem så jag har någon att jiddra med"/

aa och det blev ingen eskilstuna idag då villa ändrade planerna.. men drar nog till Josse (i eskilstuna) nästa vecka.

Och imorgon ska vi hämta Limås nya lilla katt:) har ju redan en men roligare med 2:) så det blitär kul,kul!

Av Angelica - 22 juli 2012 13:56

Tur för mig att jag aldrig blir bakfull;) somna vid 5-6 .. blev inte att dra te span men vi satt förse hemma hos rero sen hem tilm RA och satt där några timmar..så hem till rero o moffa cheesburgare:) aa behöver ju inte dra alla detaljer:P men de va nice..

så ska ja ta o fixa mig sen drar ja o b o hämta limå sen till stan så vi får våran KAFFE!!

Av Angelica - 22 juli 2012 13:51

Tur för mig att jag aldrig blir bakfull;) somna vid 5-6 .. blev inte att dra te span men vi satt förse hemma hos rero sen hem tilm RA och satt där några timmar..så hem till rero o moffa cheesburgare:) aa behöver ju inte dra alla detaljer:P men de va nice..

så ska ja ta o fixa mig sen drar ja o b o hämta limå sen till stan så vi får våran KAFFE!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards