angelicageorgson

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica - 31 december 2010 11:33

Sitter nu i sängen o slöar lite mellan mina tvätt rundor. Jagälskar verkligen o tvätta kläder. Är alltid så glad när jag kommer till tvättstugan. Det är varmt där, luktar gått och alla kläder blir rena. Hade otroligt mycket kläder och allt idag eftersom jag bestämde mig för att tvätta alla täcken o kuddar også. Har tid från 10-13 så bara 1½ timme kvar.


Har inte sovit bra alls inatt, Somnade igår vid 23 men halv 1 kommer killen o hans jävla kompisar o kastar snöbollar på fönstret och bråkar bara för han glömde sin nyckel. Och då kom han ju hem med en hel flock elefanter som vanligt.. Alla satte sig i vardagsrummet och börja prata högt som bara det o härja, Killen lagade mat till dom som vanligt och jag som låg i sängen o försökte sova, jag ville bara rycka av mig håret ..! Och dom höll på till 4 tiden inatt och efter det var jag så övertrött att jag inte kunde somna, så där låg jag vaken till halv 8 idag på morgonen och skulle upp halv 10 för o fixa tvätten. *skit kul* Och killens kompis o 2 bröder ligger så gott o grisar sig o sver. Så nu ska jag gå o rycka av dom täckerna och kubbarna.


Och en annan sak, Larmet till ringklockan på dörren ska bort idag, Orkar f** inte höra att det ringer på 1 gång till... Nu ska jag ner till tvätten igen, och 1 gång till efter det sen ska jag försöka vila lite innan Jennie kommer...

Av Angelica - 30 december 2010 16:46

Sitter o tare lugnt i köket med ett stort glas kallt vatten :) Har städat hela köket och garderoben. Var hos killens mamma där vi fixade med Scn o grejer sen gick jag o killens syster till Apoteket o köpte de jag skulle ha så innom affären o handlade lite mat. Gick hem till killens mamma igen, orkade inte gå hem när killens kompis var där. (vilket han tyvär ALLTID är) Han måste tro det är hotell eller något. Kom hem när jag såg att han gick Stack innom tvättstugan och bokade tid till imorgon 10-13. Skönt o få alla kläder och allt tvättat. Killen ligger fortfarande och sover, jag börjar bli trött så när han går upp kommer väl jag gå o lägga mig, =S.. Förstår han vad ska man göra uppe när man inte har något o göra ..? Men snart dags för han o komma in i riktig rutin tills han börjar skolan. Ska se o få laddat ner lite filmer så kan vi fixa good mat och mysa med en film när han kommer upp.


O imorgon är det nyår ;) !!

Av Angelica - 30 december 2010 12:37

Helt otroligt att jag e vaken vid den här tiden, Somnade efter 5 inatt med killen då vi inte längre orkade vänta på en film vi höll på o ladda ner. Tycker det är j**** bra att jag vaknade så jag kan göra lite saker som jag skulle behövt göra för länge sen, så ska nu gå o äta något sen frächa upp mig lite så drar vi till apoteket, hehe.. Killen ligger ju o halv sover brevid så får han sova vidare også ;) but now im have to gooo!

Av Angelica - 29 december 2010 23:11

Japp nu har jag o killen vänt helt på dygne. Vi gick o la oss 8idag på morgonen och gick upp vid 18.Tiden Måste vara de att vi inte har pengar alltså inge kul eller mening med att vara vaken på dagen, hehe.


Killens bror o 2kompisar e här så sitter i köket och kollar läget på nätet o käkar clementin medans killen lagar mat o dom sitter o pratar om sitt. Vi får se vad vi hittar på o göra inatt då. Igår satt vi o pratade med alla olika slags folk på facebook , hehe.


Har även bestämt hur de blir på NyÅr, Jennie kommer hit och dricker vilket killen och hans kompisar også kommer göra. Efter det åker vi till stan o ska kolla på fyverkerier från torget samt kolla o skratta åt alla fulla människor som gör bort sig. Vilket jag tycker är otroligt kul. Sen åker vi hem till mig och kollar antagligen på någon film och bara tar de lugnt resten av kvällen. Men så beror det ju på om vår lilla Limå har kommit tills dess eller inte. Kan ju inte planera något 100% eftersom det är så kort tid kvar nu :D


Får se om jag kommer med ett litet innlägg inatt ;)

Av Angelica - 28 december 2010 23:46

Ska kolla film med älskling nu, men slänger in några bilder på lägenheten efter filmen . seee yah!

Av Angelica - 28 december 2010 19:10

Vaknade senare idag än igår. Har verkligen vänt på dygne jag o killen, Sitter i sängen medans killen ligger här o e almänt lat! Ska försöka få up han så vi kan gå till affären och handla. Så får jag skriva mer ikväll, eller inatt som det säkert kommer bli :)

Av Angelica - 28 december 2010 02:10

Blir ett nattinlägg eftersom dagen bara har flygit iväg. Men vad kan man räkna med när man går upp ut sängen 3 på dagen. Det var ju så skönt att bara ligga och mysa med älsklingen efter så många dagar som jag var borta. I alla fall, blev väckta av att killens mamma o syster ringde för att dom hade lagat min favorit mat (DOLMA) så ville dom att vi skulle komma och äta. Så vi vaknade fixade oss lite och gick till killens syster där alla i hans familj var. Efter att vi hade ätit och kollat på en film som gick på TV drog killarna till stan för dom skulle kolla något o jag, killens 2 syskon och mamma drog till vår lägenhet och hade med kaka,bullar, chips, dricka o allt möjligt eftersom hans syster blev 22 idag (GRATTIS!) Kollade igenom bebis kläderna och alla saker och snackade om allt möjligt tills killarna kom hem så tog vi fram fikat. Sen kolade vi på en film som gick på TV. Så när alla gick hem så var det bara jag, killen o hans kompis kvar. Killen diskade o fixade lite mat i köket medans jag dammsugade hela lägenheten och dammade av alla ytor samt storstädade på toan. (Nöjd) Så nu för 1 timme sen gick hans kompis hem o vi la oss i sängen för o sova, men så fick killen för sig att han var hungrig. Vilket han alltid kommer på när vi ska sova. Så nu sitter jag här medans han fixar mat till oss. Jag har verkligen tur som har en kille som tycker om att laga mat ;)


 


Hehe, killen tog och provade Limås säng. Så det blev i alla fall godkänd.   =)


Killen vill att hon ska heta Limå eftersom det är ett väldigt ovanligt namn, och jag tycker det namnet är helt okey. Men säger inte 100% att det blir Limå innan hon har kommit ;)

Av Angelica - 26 december 2010 20:22

Sitter nu hemma i Karlstad och väntar på att killen ska bli klar med maten. Kyckling, ris o curry blir det :D Skönt att komma hem igen! Vi fixade sovrummet med vär säng och vår bebis säng och byrå samt soffan. Ska ta bilder och lägga ut imorgon så ni får se hur jag bor ;)


Var med killen och gick till affären förut då jag fick något för j***** ont i magen. Trodde hon skulle komma ut där och då, Värken höll i ca.30 minuter utan att släppa. vilket inte är så vanligt, eller? Kom hem o ringde E som är en gammal kompis från 4 år tbx som har en dotter på 2½ år och frågade henne vad det var eftersom värken var komstant utan att släppa. Men det visste hon inte.


Nu börjar maten bli klar bara curryn kvar som jag ska göra nu sen ska väl jag och älskling mysa framför TV:n o lägga oss tidigt, (hoppas jag) Ha nu en bra kväll och förbered er till Nyår som är om bara 4-5 dagar ;)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards