angelicageorgson

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Angelica - 3 december 2010 23:36

  

Hahaha ... var tvungen!


Sitter med Jennie o pratar om musik. Har haft fullt hus idag med mina kompisar o killens kompisar o alla drack medans jag fick nöjja mig med min cola o chips. Men kul hade vi! Alla gick ut för o dra till krogen medans jag o Jennie som e mindre åriga fick stanna hemma. Dagen började med att Jag gick över till killens syster o man för han ville ha hjälp men skol uppgifter. Efter det åkte jag till stan o träffade Jennie o killen. Så åkte vi o köpte lite fiskar och så till akvariet. Guld fiskar blev det =) Så gick vi till Willys o handla´de lite till kvällen, åkte hem o killens kompis kom. Så fixade vi akvariet sen laga Taco och så satte festandet igång och folk kom. Nu ska vi lägga oss o kolla lite på TV innan vi ska sova. Så får vi se vad morgondagen har att bjuda på. Peace!

 

I LOVE MY BABY GIRL! (snart kommer hon, 4 veckor kvar)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards