angelicageorgson

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica - 30 september 2012 21:02

Blev en sen kväll för lilla LImå. sitter på bussen från stan efter att ha tillbringat dagen med Annikki. Packade upp lite och åt god mat.. Hjärtat somna i vagnen så de är ju en lugn buss resa i alla fall... Så nu blir de hem o hänga upp nya gardinerna som jag fick sen lägga mig i sängen;-)

...

Av Angelica - 30 september 2012 16:59

Sitter hos Annikki idag igen, nice med sälskap. Vi sitter och kollar på tn medans Limå ligger och skricker på katterna som har gömt sig under soffan. o fatta ekot som blir i en halv tom lägenhet (hon har precis flyttat) Nu ska jag se om jag får med mig henne till mc eller bk så vi får i oss lite mat;-)

Har även passat på o målat mina naglar som jag fixade igår. (helt okey för att vara första gången jag gör gele naglar)

Av Angelica - 30 september 2012 12:29

Vaknade på bästa sättet och enligt mig är det att min man ringer och väcker mig. Då får man en bra start på dagen,haha... Ligger fortfarande i sängen och myser med Limå. Ska upp och göra iordning lunch till oss sen ska vi göra oss iordning och ev. åka till Annikki, men ut ska vi i alla fall ;-)

Av Angelica - 30 september 2012 01:51

Så var denna dagen/kvällen slut... extremt sugen på att prata med min man men han däckade för några timmar sen, ska försöka ringa en gång till innan jag ger upp..
Ligger i sängen och myser framför tvn helt klar för att sova. köpte en tandkräm idag som tydligen ska bleka tänderna en hel det och den ska tydligen fungera også..!? de får vi nu se på. så köpte jag lite ansiktsrengöring som jag invigde innan jag slängde mig i sängen.. så nu ska jag dricka ett glas med A-B-C-D vitaminer sen sova och försöka vakna tidigt imorgon;-)

Av Angelica - 29 september 2012 18:09

Då var man nästan pank igen "/ har dom sagt köpt ett par jeans tights och en snygg tröjja till , lite grejer för att fixa nagel förlängning, tand blekning och en MASSA småsaker till både mig o Limå. Nu är vi hos Annikki och min röv är fast klistrad framför tv:n i hennes sköna soffa tur att freaky friday började ;-) Så här sitter jag medans LImå springer efter katterna ;-)

Av Angelica - 29 september 2012 14:52

Nu är det dags för oss att få lite mat i magen. Får passa på när limå äntligen har somnat ;-) vart o köpt 2 par strumpbycor till limå o ett par jeans tights med en snygg tröjja till mig;-) Nu sitter vi på Wayne's coffee och väntar på maten ;-) peace!

Av Angelica - 29 september 2012 11:49

Jag och LImå sitter och äter frukost.. Klockan 12 på dagen"/ Måste ju skylla på att jag är i helt omvända rutiner. Limå har ju såklart varit vaken längre än mig men mammas troll lät mig sova;-) Annikki somna på soffan o jag somna i sängen långt innan jag skulle.

Nu ska jag slänga i mig frukosten sen göra oss iordning och rulla till stan:-)

Av Angelica - 28 september 2012 19:24

Nu sitter jag på pizzerian med LImå och Annikki och jag känner mig bara allmänt FET!!! haha inget nytt där alltså.. Vi ska väl ta och röra oss hem till mig och lägga Limå sen ska vi vuxna ta och plasera våra rövar i köket och bara ha vuxna samtalsämnen;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards