angelicageorgson

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Angelica - 16 september 2012 19:05

sitter på tåget och har gjort det i hela 10min så började tåg jävlet fucka sig sen ett röv!! stannar mitt ute på en åker och skit!! alltid otur när jag ska åka tåg... Aa blir ingen fika me enelin för hon blev tvungen att hjälpa sin killes bror med lite saker, så de får bli nån annan kväll... iställerät blir det en romantisk middag för mig och min man på burgerking. ushh känner smaken i munnen så hungrig är jag! Ska se om jag kan sova lite på tåget (vilket jag ALDRIG klarar) så går ju detta mycket fortare;-)

Av Angelica - 16 september 2012 15:40

Har precis fått i mig lite kurdisk frukost (ägg,bröd o tomat) mums... limås faster är här så vi har suttit och kollat igenom massa bilder från när limå var bebis ;-) otroligt vad tiden flyger iväg utan att man märker något. jag ska ta och packa ner det sista och plocka iordning lite sen är det dags för mig att draaa;-) nice som fan!

Av Angelica - 16 september 2012 12:58

today is the day... ligger o segar i sängen brevid limå som sover för dagen.. när hon vaknar ska vi klä på oss sen ska hon få lite mat så tar vi en prommenad till affären och köper något som jag kan äta... sen blir det att lämna henne hos sin pappa/farmor o fixa mig sen draaa från karlstad... skönt att åka med ett såpass sent tåg også så behöver jag inte stressa;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards