angelicageorgson

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Angelica - 18 september 2012 23:17

Efter att ha sovit hela dagen (seriöst HELA dagen ) så är jag fortfarande skit trött.. När min man kom hen så låg vi och kollade på X-Factor sen lagade jag mat spagetti & köttfärsås och så hoppade jag in i duschen. nu ska gubben in i duschen sen blir de film mys om jag klarar hålla mig vaken tills han e klar :) sen blir det att mysa med sängen! :-)

Av Angelica - 18 september 2012 11:12

äntligen klar på sjukhuset med sprutor och skit.. (hatar verkligen sprutor) så nu är vi på t-banan på väg hem eller aa snart framme, så ska vi handla lite sen ska vi hem o jag ska laga mat/sova medans min man ska dra till jobbet:) ikväll blir det nog en lugn hemma kväll, måste ju låta min man vila lite när jag va så dum o väckte honom så tidigt:-)

Av Angelica - 18 september 2012 07:02

pigg o glad är exakt vad jag är 7 på morgonen ;-) kan inte säga det samma om min kära man som skulle kunna döda för att få sova några minuter till:-) men det blir nog snart liv i honom også.. så ska vi sitta på tbana/buss i 1 timme, niice får fylla på med redbull;)

igår var vi på bio o såg en shet nice film men kommer inte ihåg vad den hette, en brud med zombies och sånt har sett filmen innan hemma så de va nice o få lite update. bästa va ju att det var 3D första gången jag ser 3D på bio!:-)

Nu ser jag lite liv i min man så nu är det nog snart dags för oss att gitta;-P

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards