angelicageorgson

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Angelica - 25 september 2012 22:46

Asså snälla.. vadå att man ska bli "störd" på att barn gråter/skricker.. Sitter man där med en unge som har kolik så är de ju fan inte mycket man kan göra åt saken.. eller vadå ska man gå ut med ungen o sätta sig på en parkbänk bara för att några mongo grannar ska klaga!!!...?? skjut er jävla puccon... Klaga i så fall till hyresvärden som fan ibte kan ha issolerat mellan lägenheterna med annat än bajs..!

Tack O Hej!

Av Angelica - 25 september 2012 20:07

Sitter på min mans jobb och väntar på att han ska bli klar med sin sista kund. min mobil dog förlänge sen R.I.P till den jäveln.. När vi är klara här ska jag dra med min man till willys så jag får handla lite smått;-) haha smått är det aldrig med mig:) så får vi se om han ska ivg o träna eller om det bara blir hemma mys ;-)

<3

Av Angelica - 25 september 2012 15:18

Sitter och sneglar på tv (plastik kirurgerna) och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja gå till min älsklings jobb sen gå och äta med honom :-).
Har ju helt glömt bort att visa nya hårfärgen. så passar på att göra det nu, Det var min kära man som valde färgen som är mellan koppar brun typ;-) Och färgen var något helt nytt eftersom det var på burk! så det var presic som en hårinpakning och faktiskt väldigt lätt att använta. Så de kommer jag absolut att använda igen smartare än flaska då det alltid är en massa färg kvar i flaskan "/
nej nu ska jag snart ta och röra på mig ;-)

Av Angelica - 25 september 2012 12:35

så va de en ny dag och idag måste jag köpa lite kläder. tanken är att jag ska shoppa till mig men jag vet att det bara kommer bli till Limå<3 saknar min lilla socker bit "/ men snart ska jag få ta och pussa/krama sönder henne hela dagen och natten. Och på Fredag blir det att träffa min kära mamma som ska komma till mig.. gash jag måste verkligen storstäda och fylla frys/kylskåp!! annars blir hon la galen ;-) Nu ska detta aset upp o göra sig iordning

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards