angelicageorgson

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Angelica - 3 september 2012 20:11

Blev ingen Emelin idag, annat än i luren. Blev att sova bort typ halva dagen sen ner till affären och köpa 3 påsar GOTT&BLANDAT, verkligen älskar lakritsen . Fet dag.. Ahmed är på väg hem så ska jag rycka av honom håret bara för skojj skull..  Imorgon får jag fan inte vara lika seg som idag för då ska jag ringa ett vilktigt samtal samn några andra små samtal. Sen åka och trösta mig lite med Emelin medans Limå och Theo ska leka, så får vi ju hoppas på fint väder også annars blir jag fan sneeee..  Nu ska jag ta och ladda ner lite musik och bränna på en CD som min man ska ha i bilen (e riktigt trött på hans bil musik) speciellt när den bästa CDn e borta!!

Mat

Av Angelica - 3 september 2012 13:12

Jag sitter typ o dregglar framför ugnen och kollar på lassagnen, mmm ser ju så gott ut. Hoppas att det smakar lika bra også. Efter maten ska vi nog röra oss till Emelin igen, om jag orkar känner mig helt slut =/ Annars blir det bara att dega här hemma och ev. en snabbis till lekplatsen utanför. Och ikväll har min man beställt Tacos så blir att fixa det tills han kommer hem.

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards