angelicageorgson

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Angelica - 27 september 2012 22:33

Asså vad fan är det för idioter som vandrar runt här på jorden...???! Hur fan kan man föda ett barn och sedan döda de.. o inte bara 1 barn utan 5!!!! Det är ju helt sinnessjukt och om det nu skulle vara jag som bestämmde så skulle kärringen antingen fått ett skått i pannan eller minst blivit steriliserad..! Sjuk och äcklig hora!

Av Angelica - 27 september 2012 20:37

Åkte till KIsta där vi tog en fika och köpte byxor+tröja till limå.. så var de bara o röra sig till tåget aa då ska de ju självklart vara full trafik så man blir fast i kö o skit... Sååå jag missade mitt tåg och får åka imorgon ist.. visst ingen fara med saknar Limå som fan och ville bara hem och pussa sönder henne.. det är väl lika bra att jag lägger mig o sover för natten så jag vaknar tidigt imorgon...

hejdå

..

Av Angelica - 27 september 2012 13:08

Typ nyvkaen så nu är det bara att fixa sig lite fort och fixa frukost medans ahmed är i duschen. sen åka iväg och fixa med mitt pass och lite grejer. så till stan o shoppa lite eller Limå ska i alla fall få ett par mjukis byxor med matchande tröjja. sen blir de la o äta något sen iväg med tåget "/

Av Angelica - 27 september 2012 02:16

Nu säger jag och min man god natt! Eller typ.. ligger och myser i sängen efter en trevlig tur på stan med fika och mat :-) Skönt att få komma ut på kvällen ibland. men saknar min Limå sjukt mycket nu.. Vill bara ta henne och pussa/krama sönder henne... mammas lilla skatt<3 nu ska jag moffa chips o kolla turkfilm med älskling:)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards