angelicageorgson

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Angelica - 28 september 2012 19:24

Nu sitter jag på pizzerian med LImå och Annikki och jag känner mig bara allmänt FET!!! haha inget nytt där alltså.. Vi ska väl ta och röra oss hem till mig och lägga Limå sen ska vi vuxna ta och plasera våra rövar i köket och bara ha vuxna samtalsämnen;-)

Av Angelica - 28 september 2012 14:50

åååå min fina älskling<3<3<3<3

Mamma är här och ska äta men hon åkte iväg o handlade lite saker dom hon hade glömt så då passa jag på att dammsuga och mysa med min bäbis... Det blir en riktig mys-dag idag :-)

Av Angelica - 28 september 2012 11:42

okej jag vet att jag har börjat skriva o kommentera en massa nyheter.. men blir fan paff när man ser alla olika idioter som vandrar runt på samma jord som min dotter! Men jag ska vara förberädd på allt..

Som denna idiot.. Hur fan kan man KOKA sin fru i en kastrull?? Halllå vart är världen på väg? just nu kan jag inget annat än att skratta över hur patetiska människor som finns..

PEACE!

Av Angelica - 28 september 2012 09:45

Då var man på T-banan från min man till T-Centralen igen "/ skulle gärna bara vela ligga kvar i sängen och krama honom. men ska hem och krama på mitt hjärta istället ;-)
Jobbiga nu är att jag kommer stressa sönder mig tills jag sitter på tåget mot karlstad. Hoppas fan inte att något ska börja fitta sig nu så jag missar mitt tåg igen. Men med min otur så är det säkert exakt det som kommer hända"/ wish me good luck!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards