angelicageorgson

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Angelica - 11 september 2012 21:35

guuud va skönt att få slänga sig i sin egna soffa framför min stooora tv med miiiina kanaler:-D och de största plusset är fan att få vara lite barnledig eftersom Limå är hos sin pappa o farmor.. Men just nu vill jag bara att hon ska komma hem så vi kan slänga oss i min gigantiskt sköna säng och snegla på tvn där. Så är det bara att vakna tidigt o se om mammas internett funkar så hon kan skicka pengar o jag handla/sola medans limå är på dagis ;-) Axxx sen söndag/måndag blir de o åka tbx te min man o göra mig klar till den 18onde"/ Fyfan...

skulle vart fett nice om min man også låg i sängen me mig:-P hahah

Av Angelica - 11 september 2012 14:24

hahhah jag måste fan skratta åt vissa folk.. sitter på t-banan från hjulsta som ännu inte gått, då kommer en kille/blatte in me äckligaste snobb stilen riktig östermalmare stil.. så går han runt och kollar alla jävla säten om dom e smutsiga innan han sätter sig och klagar för sig själv och när han väl hitta sitt "rena" säte och sätter sig aa de första han gör e o själv ta upp fötterna!?!?! hahahah kännde bara för att skratta lite åt patetiska människor som klagar på andra men gör samma fel själv!!

Av Angelica - 11 september 2012 12:25

Då var dagen då vi ska åka hem. Håller på och packar alla kläder (vilket är en hel del) ändå har jag inte ens använt alla... Passar ju bra att åka hem nu eftersom Limå har sin 18månaders kontroll på torsdag MORGON! Sen får farmor och pappa ta limå lite medans jag bara ska ta de heeeelt lugnt men kaffe,solarium och vänner :-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards