angelicageorgson

Alla inlägg under januari 2011

Av Angelica - 9 januari 2011 11:10

Förlåt för att jag inte har skrivit på några dagar. Men blir så otroligt mycket att göra men en liten bebis i huset. eller inte det att de är sååå mycket att göra men man har ju henne hela tiden och fixar med henne och när hon sover är man själv så trött så då vill man ju bara ta det lugnt.

I alla fall...

Sitter med Jennie Hemma hos mig. Limå och killen ligger och sover, Limå sover på killens mage, SÅÅ SÖT!! När hon har vaknat ska jag gå med henne till killens föräldrar så jag får städat lite här hemma och så. Vilket verkligen behövs, Och så ska jag fixa en tvätt-tid. Otroligt hur mycket kläder en liten bebis kan smutsa ner. Imorgon ska jag ta och ringa vårdcentralen här i krp. o få tid för kontroller till lillen. Sen får man bara se vad dagen har att bjuda på  


     

Av Angelica - 6 januari 2011 12:14

IGÅR KOM HON..!!! 03.30 var hon ute :) Allt gick otroligt bra hon är helt frisk och allt. Fick åka hem så tidigt som 7 timmar efter att hon var född. Killen och hans syster var med hela tiden =) Orkar inte skriva så mycket så ska bara ta och lägga ut några bilder. Och invänta mamma som kommer och hälsar på. Ska snart ta en dag och skriva om förlossningen :)



  


  


Stolt pappa     

Av Angelica - 3 januari 2011 00:45

Satt i köket och lyssnade lite på musik så ringer det på dörren och där står 2 vakter som har fått samtal om att vi tydligen har varit hög-ljuda..! Aja..

HAr precis slängt i mig 2 toast som killens bror kom hit med. Sen kom killens bror o 2 syskon så kollade vi på en film. Och jag orkar inte skriva något speciellt idag. såå Ciaao!

Av Angelica - 1 januari 2011 23:03

Sitter med ett glas cola o mina älskade ballerina kakor ;) Vaknade som vanligt otroligt sent idag, Eller dag kan man inte säga det var, jag o killen gick inte upp förs halv 8 idag, hans familj hade ringt och ville vi skulle komma och äta mat o tårta eftersom killens systers man blev 27 idag. (grattis) Så vi gick dit åt mat o kollade lite på någon film som gick på TV, Sen drog vi till affären o handlade lite, kom hem och fixade tvätten från igår och nu kom killens 2 kusiner eller vad det är. Så dom sitter i vardagsrumet med var sin öl =)


IGÅR:

Igår kom Jennie till mig vid 1 tiden, Jag tog en dusch sen gick vi o la oss i sängen o kollade film Jag som bara hade sovit 3 timmar den natten var ju döö trött o fick sova 1 timme innan killen kom hem med sin familj och kompisar för att börja dricka. Så jag o Jennie gick hem till killens familj och fixade oss där ,( Hur mycket jag fixar mig och försöker göra mig fin så känner jag mig aldrig nöjd längre. Speciellt inte på bilder =/.. ) Men sen gick vi hem till mig igen och alla hade kommit igång med festandet så frtsatte det till 11 tiden då vi åkte till stan för att se alla raketer där ifrån. Efter det och allt var klart 1 timme senare så åkte vi hem igen, Jag ,killen,Jennie o killens kompis som typ ¨bor¨hos oss ett tag. Killen fick laga mat eftersom jag var hungrig ;) Kyckling o ris. Så kom killens andra kompis och vi satt och pratade till ungefär 5 tiden. Så skulle vi gå o lägga oss men så gick det inte, killen blev hungrig igen så jag o killen gick upp o ät mat o jennie o killens kompis låg o pratade om hela livet typ. Så klockan blev långt efter 7 innan vi lyckades med att sova. Har lite bildere som jag ska lägga in, men eftersom jag absolut inte trivs med mitt utseende längre så blev de inte så många bilder, (med min kamera i alla fall)


Ska ta och lägga in några bilder sen se o ladda ner lite mer ny musik. ILOVEMUSIK!




Fyrverkerierna från stan.


Jag o söta Jennie <3

  


Jag ,Jennie o killens syster Saresh ;) <3

  


Killen, killens systers man kameran,killens syster shoshe,killens bror hazhar, killens andra syster Nigar o killens söta mamma ;) Som dansar kurdii dans <3 

    

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards