angelicageorgson

Alla inlägg under april 2012

..

Av Angelica - 28 april 2012 13:18

Bara gör att jag ÄLSKAR vädret!!!

Av Angelica - 27 april 2012 11:18

Sitter på Limås dagis idag igen. Barnen är ute och leker så jag fick stanna inne så Limå vänjer sig lete sakta med att jag inte alltid är med. Gick och köpte mig lite frukost (redbull & en vaniljbulle) Blev lagon arg när jag ta en tugga i den efterlängtade bullen . och upptäcker att den är helt jävla fryst!! Fittig stil av konsum.. Om ca 1 timme när Limå slutar dagis så drar vi till A och köper med oss massa gott och sätter oss vid en lekplats. Sen blir det kanske ikea och lite annan shopping. Det gillas alltid! Barnen kommer la in snart så ska svepa i min redbull så dagen kan börja...Ciaaoo

..

Av Angelica - 24 april 2012 13:13

Sitter framför tv nu efter en halv dag på dagis med Limå. Det gick bra idag me skulle hällre vela ha henne hemma rästen av livet. Gullet somnade i vagnen på vägen hem så jag slög mig ner ett tag med innan vi tar en lång prommenad. Funderar på att lägga mig en halvtimme. men då kommer jag säkert bli seg hela dagen. men så får det bli nu.. god oday

..

Av Angelica - 24 april 2012 13:13

Sitter framför tv nu efter en halv dag på dagis med Limå. Det gick bra idag me skulle hällre vela ha henne hemma rästen av livet. Gullet somnade i vagnen på vägen hem så jag slög mig ner ett tag med innan vi tar en lång prommenad. Funderar på att lägga mig en halvtimme. men då kommer jag säkert bli seg hela dagen. men så får det bli nu.. god oday

Av Angelica - 24 april 2012 00:24

Helluu .. sitter o kollar på sex and the city, sett samma avsnitt ett flertal gånger men det är verkligen något man kan se om och om igen:) Limå sover (såklart) . Är riktigt glad att jag har en dotter som jag bara kan lägga i sin säng och pussa henne god natt och att hon somnar utan några problem. kommer ihåg när jag var tvungen att ligge med henne när hon skulle sova vilket kunde ta upp till 1 timme.. men det är lääänge sen nu:) Nej ushh jag måste ta och lägga mig nu så jag kommer upp imorgon vid 8 . (vilket inte är normalt i den här mini familjen) Här sover vi vanligtvis till 9-10 . men nu vänder allt med vinden;) Längtar tills lördag för då kommer my loveee;) Gooood night;)

Av Angelica - 23 april 2012 18:42

Inte igår de.. Får skylla på att min dator är så där lite lagom död. Limå hade sin första dagis dag idag:) FUNNY! Ska vara med på innskolningen 3 dagar sen blir jag heelt shälv hela 3 -4 timmar om dagen. Då blir det värkligen att bli klar för beatch 2012.. Annars lär ju folk tro att det är någon jävla valross som yrar runt. Nej riktigt så illa är det inte men nästan...?! Yeeah de var väl allt för denna timmen. ska försöka bli bättre på dehär.. Lovar!!Ciaooo !

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards