angelicageorgson

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Angelica - 1 september 2012 23:26

Med gubben i duschen och ungen i säng så sitter jag och kollar vad som finns av lägenheter i STHLM! Har hittat min dröm lägenhet, en riktigt fin 4 med bubbel pool o lyx ;) men jag tvivlar lite smått på att vi har 14,000 att lägga på hyra varje månad :( Men jag VILL!!! Ska ta o tjata lite när han kommer ut så får vi se hur det blir :-P Ikväll/Nat blir de att knapra nötter och dricka RedBull framför nån film som jag har laddat ner. Sen sova och ev. till Leklandet med Emelin o familj imorgon ;)


Kiss and good bye

Av Angelica - 1 september 2012 18:02

Jag vill ut!! Min järna hänger inte helt med idag. Hade klätt på Limå och mig själv och är precis på väg ut när jag kom på att jag inte har någon jävla aning om vart nycklarna är!! Har fan letat överallt och tjatat på ahmed (trots att jag hade fom sist) hehe, så han kanske ska komma snart o hjälpa mig leta, inte alltid lätt att ha tjej;-) Och under tiden som jag har väntat på honom så har jag diskat o dammsugit men de ser säkert lika jävligt ut om 1timme.Som alltid när limå är i närheten;)

:-)

Av Angelica - 1 september 2012 13:55

Ny badade troll . haha nej men va ska man hitta på idag!?! Emelin är sjuk och vädret är skit.. Så det blir väl o sätta sig vid en lekplats så limå får leka av sig i alla fall.

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards