angelicageorgson

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Angelica - 14 september 2012 20:48

de kan man verkligen kalla fet!! beställde hem en kyckling pizza och satte mig i sängen med limå och åt.. min lilla dotter på 20månader proppa i sig 3 STORA bitar fyllda med tomat och kyckling haha.. direkt hon var klar så tog hon nappen i mun o la sig för matkoma;-)

somnade till en stund från 5-7 så blev inge städ med ska ta tag i både de och ett skönt bad när limå har somnat. För övrigt blir det bara att kolla tv o prata med mitt hjärta:-) Längtar till Söndag!!!

Av Angelica - 14 september 2012 15:38

Hatar verkligen all jävla reklam som finns på Tv! så onödigt att jag vill spy... ska snart gå och hämta limå på dagis och ta med mig sista maskinen med kläder på hem vägen sen är alla kläder rena och luktar gott;) finns inget bättre än ny tvättade kläder;-) sen blir det att städa och fixa kläder samt packa veskan till jag ska tbx te sthlm på söndag igen:) Men denna gång blir det utan barn ! :-D Och ikväll kan jag lova att det blir att sova tidigt (bruden som inte är van att vakna tidigt) ;-)

Av Angelica - 14 september 2012 11:09

kom presic hem efter att ha varit på BVC med Limå och sen till stan för att hjälpa hennes pappa med att fixa pappaledighet samt till banken och fixat lite saker.. Så nu är det dags att laga lunch sen tvätta kläder 1-4! och ja, självklart ska det regna som vanligt när jag har tvättstuga...!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards