angelicageorgson

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica - 23 september 2012 15:30

Music is the shit! Ligger fortfarande i sängen och bara segar. inge stress eller något, bara njuter av att vara. Ska upp och äta frukost och slå på tvn lite. sen vid 6 ska jag iväg till Gubben så han får fixa mina ögonbryn. Så ska jag ta med mat dit så får vi en liten romantisk middag. Sen när han har jobbat klart så vill jag iväg o köpa hårfärg, ska ta och bli brunett nu igen;-) får bara se om jag hittar nån fin färg tycker oftast att brun färg ser ut som bajs. och svart vill jag inte ha! ääh får se om min man hittar nån fin färg:-)

Av Angelica - 23 september 2012 02:02

Nu säger en döööö trött Bea GOD NATT! Ligger helt död i sängen och fy vad skönt det ska bli o få sova;-)

Av Angelica - 22 september 2012 17:25

Sitter på en lekplats med Emelin har varit och inhandlat lite nödvändiga saker tills på måndag. Så åt vi lite mat på Mc och slog oss ner så Theo får leka lite. Ska snart röra oss till Emelin och äta ännu mera :-) sen blir de hem o mysa med min man<3<3

Av Angelica - 22 september 2012 13:29

Ligger fortfarande kvar i sängen men kan inte sova och orkar inte gå upp. Emelin hörde av sig och medelade att hon har lagat kalops!! MUMS..Så nu har hon lurat dit mig igen. :) ska gå upp och duscha o äta sen röra mig. Vid 8 ska jag möta min man på hans jobb och åka hem med honom eller så åker jag hem själv och ser till så maten är klar tills han är hemma.!?! vi får se!

Av Angelica - 21 september 2012 22:51

Nu sitter jag och Emelin på tbanan från Hjulsta där vi har varit och ätit samt fixat mig lite:-) Så nu blir det in till stan och fika. Min man ska o hjälpa sin kusin med bilen sen kommer han och hämtar mig i stan<3 så det blir en nice kväll!

Av Angelica - 21 september 2012 14:41

Är i Slussen på väg till Syrianen som strässar mig till Skärholmen. ska dra av lite av hennes hår när jag kommer fram bara för det! Blir att gå runt och kolla i affärer och äta mat sen leka med Theoooooooooo...
Tåget kommer om 3 min och jag står och stör mig på absolut alla!! hur folk gåtär eller att dom fan ska gå så jävla nära!!! back off för fan.. O en snubbe som går fram o tbx o pratar i sin jävla telefon, vill bara strypa honom . . och köra upp hans flin i hans röv!! aa negativa tankar idag.. high fiwe!!

Av Angelica - 21 september 2012 13:16

Har pratat med min bebis:-) verkligen mammas älskling och jag ska pussa sönder henne när jag åker hem till karlstad igen.. Jag sov som en kung inatt då min man har fixat så vi har en dubbelsäng:-D glad tjejj... Nu ska jag ta och äta lite frukost sen fixa mig lite fort så är det dags att åka till Emelin och tillbringa några timmar med henne.

Av Angelica - 20 september 2012 22:59

Medans min man är på träning så har jag badat,fixat grillad kyckling,ris till min man och en kanon god sallad ;) så nu ska jag sitta här och leta lägenhet här i Stockholm och snegla lite på tv medans jag mumsar i mig min goda mat. Sen när mannen kommer hem så ska jag servera honom så han ska få känna sig som en kung ikväll ;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards