angelicageorgson

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica - 7 september 2012 14:43

har pratat med vård rådgivningen om dom menar att jag har fått infektion i njurarna.. Så när min man slutar vid halv 8 är det bara att åka in till akuten och få medicin "/ Fine om jag hade kunnat äta men 2 dagar och bara lite jävla sallad... Bra att jag har min cola i alla fall.. Tycker som sagt synd om Limå som får leka själv och som inte får gå ut eftersom jag bara ligger helt död för det mesta"/ Ska ta och slänga en massa is i ett stort glas och sitta o mysa med min cola

Av Angelica - 6 september 2012 17:43

Dom senaste dagarna har jag har äckligt ont i ryggen och vart skit seg.. Men igår kväll o idag e nog fan de värsta jag har vart med om!! Vaknade klockan 8 och tog ett bad med limå.. sen somna jag om lite smått. så la jag henne för att sova för dagen, och jag somna då med.. sen vakna och ta ett till bad och så sova igen.. asså fyy vad jobbigt vill bara sova 24/7 men de kan jag ju fan inte .. dynd om limå som bara fått vara hemma idag "/

<3

Av Angelica - 5 september 2012 15:37

Joss ska till kusin så jag ska få åka hen till min man:-) Fett nice;-) Tåget går 6 så jag e ny duschad och ska ta och fixa mig snart;-)

Av Angelica - 5 september 2012 12:45

Nu har jag lagt Limå så sitter bara och väntar på att Joss ska ta ut lassagnen från ugnen så blir de lunch sen hoppa in i duschen och röra oss till en vänn ;-)

Av Angelica - 5 september 2012 09:54

Helt nyvaken, Bara för att Joss somna 10 framför filmen så tyckte hon nog att de va okey o väcka mig "/ Nu ligger hon och Limå o myser i soffan.. dags för frukost

Av Angelica - 5 september 2012 00:35

nu säger jag fan godnatt halvsovandes framför tvn

Av Angelica - 4 september 2012 15:15

Sitter på tåget och hoppas att limå ska sova snart så jag bara kan ta de lugntden lilla biten som är kvar. e framme om 35min så blir de nog att gå på stan sen till joss:) känner på mig att jag kommer sova som en kung i alla fall;-)

Av Angelica - 4 september 2012 13:33

När jag vaknade och min man hade dragit iväg för att fixa bilen så fick jag ett ryck om att åka till min kära vänn Josse i Eskilstuna. Så de va bara att packa väskan och göra sig iordning. Nu sitter jag och Limå på T-banan till stan va ju meningen att vi skulle ta ett tåg nu vid 13,55 men de hinner vi inte med. Tur att tågen går varje timme då;-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards