angelicageorgson

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica - 14 september 2012 11:09

kom presic hem efter att ha varit på BVC med Limå och sen till stan för att hjälpa hennes pappa med att fixa pappaledighet samt till banken och fixat lite saker.. Så nu är det dags att laga lunch sen tvätta kläder 1-4! och ja, självklart ska det regna som vanligt när jag har tvättstuga...!

Av Angelica - 13 september 2012 19:41

Nu känns det fan att vintern är på väg"/ inte okey! Aa sen sist jag skrev så har jag vart hemma och lagarät mat (mammas special) första gången jag gjorde själv och jag tycker att det blev jätte gott ;) så tummen upp för mig själv. Efter maten och att jag gjort ordning med alla kläder som ska tvättas imorgon så ringde vi till LImås lilla dadi och tog en liten prommenad med henne och satt lite på lekplatsen. Men det var som sagt nå för jävligt kallt så vi gick fort hem.. Och nu ligger limå o ska sova medans jag sitter brevid och kollar tv.. Sen blir de nog mer städ och sova så jag vaknatär tidigt imorgon till Limås 18-månaders kontroll..

Av Angelica - 13 september 2012 15:27

sitter vid lekplatsen brevis limås dagis med limås farmor och kollar på limå och hennes nalle som limå går runt och gungar/cyklar med;) snart blie de att gå hem och laga mat och slappa :-)

Av Angelica - 13 september 2012 08:53

Heeelt amazing att jag klarade av att vakna av alamret på min mobil. Haha fett nice nu ska vi få rutiner i det här huset!! Limå sitter och äter lite våfflor som vi fick av hennes farmor igår, så när hon har ätit klart så är det bara att släppa av henne vid dagis sen ska jag gå och få lite sol, så det är bara att hoppas på att dom inte öppnar 10.. ;-)

Av Angelica - 12 september 2012 19:16

Nu sitter vi (jag o annikki) i soffan och slappar efter den goda kyckling/korv/bacon/ pasta grytan som hon gjorde;) Det kallar jag gott. Nu sitter vi som sagt i soffan och kollar på How i meet your mother ;) till o me katten är helt slut, nu blir de att slöööa sen dra hem o sova o prata med min mannnnnn<3<3

Av Angelica - 12 september 2012 13:10

Fy vad kallt det ärrrrr!!! Limås pappa o farbror kom förbi för att lämna pengar till Limå sen gick vi med dom till affären och nu sitter vi här utanför medans limå får leka lite. snart dags att gå hem och laga lunch (korvstroganoff) så lämna limå hos farmor och åka till stan och ta en fika med Annikki och snacka en massa skit;-) niiice!!

Av Angelica - 11 september 2012 21:35

guuud va skönt att få slänga sig i sin egna soffa framför min stooora tv med miiiina kanaler:-D och de största plusset är fan att få vara lite barnledig eftersom Limå är hos sin pappa o farmor.. Men just nu vill jag bara att hon ska komma hem så vi kan slänga oss i min gigantiskt sköna säng och snegla på tvn där. Så är det bara att vakna tidigt o se om mammas internett funkar så hon kan skicka pengar o jag handla/sola medans limå är på dagis ;-) Axxx sen söndag/måndag blir de o åka tbx te min man o göra mig klar till den 18onde"/ Fyfan...

skulle vart fett nice om min man også låg i sängen me mig:-P hahah

Av Angelica - 11 september 2012 14:24

hahhah jag måste fan skratta åt vissa folk.. sitter på t-banan från hjulsta som ännu inte gått, då kommer en kille/blatte in me äckligaste snobb stilen riktig östermalmare stil.. så går han runt och kollar alla jävla säten om dom e smutsiga innan han sätter sig och klagar för sig själv och när han väl hitta sitt "rena" säte och sätter sig aa de första han gör e o själv ta upp fötterna!?!?! hahahah kännde bara för att skratta lite åt patetiska människor som klagar på andra men gör samma fel själv!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards