angelicageorgson

Alla inlägg under september 2012

Av Angelica - 11 september 2012 12:25

Då var dagen då vi ska åka hem. Håller på och packar alla kläder (vilket är en hel del) ändå har jag inte ens använt alla... Passar ju bra att åka hem nu eftersom Limå har sin 18månaders kontroll på torsdag MORGON! Sen får farmor och pappa ta limå lite medans jag bara ska ta de heeeelt lugnt men kaffe,solarium och vänner :-)

Av Angelica - 10 september 2012 23:43

Undra hur jävla många år till jag ska behöva visa lägg när jag ska txm. KÖPA CIGG!! Här går man från Hjulsta till Rinkeby då jag är i stora behov av en cigg.. kommer äntligen fram och säger va man ska ha när gubb jäveln ber om lägg (som ligger hemma i karlstad) Kul!!! gissa om jag var lagom lack på vägen tbx.. kan inte ha vart nå socialt för Emelin i alla fall... Och som ett STORT PLUSS på allt så ska ju killar vara sånna äckliga svin och tänka som ett gäng valnötter!! vi kommer nu inte komma långt i denna värld med dessa gener vi har i våra killar nu för tiden... Nu är de adjöö för jag ska sitta i soffan o tjura !

Av Angelica - 10 september 2012 20:05

Nu är det mys i soffan för mig och LImå. mysa med lite iste, tortilla chips och x-factor.. sen är de dags för sängen;-)

Av Angelica - 10 september 2012 16:11

Sitter och kollar tv med Limå, eller aa hon äter o jag kollar tv. Kanal 4 såklart eftersom de inte finns nått annat här!??! Men nice ändå, sitter o kollar på ett program om zigenare och deras bröllop m.m så kan ju inte låta bli att tänka lite på Anela;-) haha .. Blir en hemma dag idag også och kanske åka hem imorgon? you never know whats happend!! Lika bra;-) Nääääää nu ska jag försöka få i mig en appelsin, kan ju inte leva på IsTe!!

Av Angelica - 9 september 2012 17:15

Lika seg dag idag som igår.. låg helt död i sängen till 4 sen blev de liv i mig så fixade iordning kyckling och ris med sallad till Limå och en macka till mig själv.. har ju ingen matlust alls så har ätit halva sen orkar jag inte mer! Vi sitter i soffan och har kollat på ensam hemma 2.. och nu när den är slut så är det snart dags att städa och ta ett skönt bad innan min man kommer hem;-)

Av Angelica - 8 september 2012 14:24

Oooo gissa om MER Appelsin smakade bra nu. Har varit och hämtat ut min antibiotika och köpt lite mat. Så nu sitter jag och Limå utanför proten där de finns en liten lekplats så limå kan springa runt och jag kan ta de lugnt haha.. snart blir de upp o slänga färdigmaten i micron.

Av Angelica - 8 september 2012 08:54

Sitter på närakuten nu 20min senare.. De första hon gör i receptionen är ju att be om legg som jag har i karlstad"/ så fick hitta på att jag håller på och fixa nytt och att de inte e klart fört om 1-2 veckor.. Så då va allt okey, tills hon skulle ha betalt også!! say whaaat de e ju nu de e bra att ha mamma;-) Så nu är det bara att vänta på att få gå in och aa nu hejdå

seg

Av Angelica - 7 september 2012 23:17

Ursäkta mig men jag svettas som en gris och skulle verkligen bara behöva lägga mig i en snö hög!!

Bokat tid på vårdcentralen imorgon, just snyggt att inte ens hon som sköter telefonen kan svenska.. eller kan o kan men en riktig brytning hade hon i alla fall..

Ligger i soffan (vilket jag gjort hela dagen) och kollar X-Man på tv o väntar på att min man ska bli klar med att laga mat till oss

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards