angelicageorgson

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Angelica - 23 december 2010 23:14

Sitter och lyssnar på Radion, julskinkan är klar och väntar på att bli uppäten imorgon :P Mamma gick nyss och la sig så hon är pigg imorgon. HAr kollat buss till Karlstad, det går absolut ingen buss på Lördag. Vilket jag tycker är helt brutalt... Så blir inge karlstad förs på Söndag. Har suttit stora delar av kvällen och kollat på film som vanligt. Och pratat med älsklingen. Ska kolla runt lite på datorn sen ringa o säga god natt till älskling så lägga mig. Imorgon är det jul och då ska de bli massa god mat och paket =) GOD JUL ALLA!

 

 

 

Magen blir bara större o större, spricker gör den med =/ men tack gud kommer vår ängel snart ut :D längtar varje dag!

 

11 Dagar kvar! 

 

Av Angelica - 23 december 2010 16:07

  


Trevligt! Låter som jennie de..


Ligger i sängen o ska relaxa lite efter 2 timmar på centret o handla mat med mamma. efter relaxen blir det o städa o göra mysigt tills imorgon för då är det JUL !

Av Angelica - 23 december 2010 02:03

I LOVE YOU MY BABY....!



      

Av Angelica - 23 december 2010 00:32

Har äntligen fått flyttat alla saker till lägenheten hos killen. Blev en hel del saker, åkte med flytt gubben med hem till mamma igen eftersom jag ska vara här och fira Jul med henne. Otroligt trevlig var han som körde med flytten. Satt och pratade hela vägen tbx. Blev ganska sent då, Var inte hemma förs vid 22.30 o då var mamma klar med Taco tills jag kom hem :D Så vi åt mat så har vi bara suttit och pratat om livet och allt. Imorgon ska vi ner och Julhandla mat och mys. Nu ska jag göra mig i ordning till min älskade sägn. !

    

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards