angelicageorgson

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica - 20 december 2010 23:14

1. tre namn jag lyssnar till : Angelica, Bea, Angie

2. Någonting jag tycker om med mig själv : Alltid på bra humör o glad

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: När jag blir arg

4. Detta är jag rädd för: Att dom jag bryr mig om ska vända ryggen och gå

5. tre saker jag vill ha varje dag: Puss från killen, spark från bebis i magen o musik

6. tre saker jag absolut inte kan göra: duscha,lyssna på musik o prata i telefon.

7. detta tycker jag om att göra: skratta, lyssna på musik, prata med vänner o vara med min mamma

8. detta vill jag göra just nu: ligga o mysa med älskling o vår bebis

9. Bästa känslan: kärlek

10. Värsta känslan: stress, oro, sorg

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha: Snäll, visa känslor, glad och bara min!

12. är jag kär just nu: Absolut!

13. vill du gifta dig: nej.

14. följande saker jag vill göra innan jag dör: mycket!

15. min käraste ägodel: Min kille ;)

16. något jag vill ha i present: Kärlek och respekt

17.detta har jag på mig just nu : mjukis

18.favoritkläder: Allt!

19.favoritdjur: Hund

20.följande musikstilar tilltalar mig mest: reggie, hiphop , rnb å reggaton, allt

Av Angelica - 20 december 2010 19:48

Sitter med mamma och kollar på Avatar. En ganska bra film om man väl kollar på den. Tyckte aldrig om den första gången jag såg den men den blir bättre =) Filmen börjar närma sig sitt slut sen ska jag ta ansiktsmask, fixa mina naglar och en skön ducsh. Vilket är det bästa som finns enligt mig.

Gubben som ska flytta mina saker var här tidigare och kollase vad jag skulle ha med, Så på Onsdag vid 1-2 kommer han och flyttar sakerna. Längtar, vill att de ska vara imorgon så jag får träffa älskling.

Ska ju vara i huset med mamma i jul så kommer kanske stanna onsdag till torsdag hos killen så jag får fixa lite på sovrummet med Bebis's saker och allt.

Ska se klart filmen nu sen ta hand om mig själv.


  

Av Angelica - 19 december 2010 23:02

Tänk att det bara är 15 dagar kvar nu tills vår älskade dotter kommer..!


Har varit usel på att skriva nu några dagar men har varit till norge tills igår då mamma o jag bestämde att jag skulle få ängeln i Sverige.. Så P kan vara medpå sjukhuset när hon kommer och allt :D

Så har mamma kollat med en snubbe som ska flytta alla mina saker till Karlstad, barnsäng, min säng, kläder, hylla, TV o massa saker . Hoppas baa han ringer tbx imorgon och kan säga att han har tid inom dom närmaste dagarna. Vill ju få allt klart tills hon kommer. 

I Jul blir det bara jag och mamma i huset. Efter det åker jag antagligen till Karlstad o stannar där helt tills hon kommer. Mamma vill ju inte åka upp till Nord-Norge inna hon har kommit heller :)

Syster har varit o hämtat valpen også. Såå söt e han, så under tiden jag var i Norge har jag bara gosat o myst med han <3

Sitter nu i sängen mamma ligger o sover, hon har fått influensa eller något =( Hoppas hon e bättre till imorgon så vi kanske kan gå till centret o kollarunt lite o äta.

Nej nu ska jag se om jag kan sova något och vakna tidigt imorgon.!



Lilla Ivo !  

=(

Av Angelica - 15 december 2010 01:03

Sitter hos syster i norge igen, har nyss tagit en dusch o macka så ska jag snart gå upp och sova. Imorgon blir det kontroll och umgås med syster o valpen :D Vill ju vara hos min älskling i sverige så hoppas vår ängel snart kommer så jag får åka till han. det är så tråkigt o tomt utan honom. Och tiden går bara för sakta nu tycker jag. Känns inte som hon snart ska komma ändå är det bara 3 veckor kvar. . Helt sjukt! Tiden tills nu har gått så otroligt fort och nu är det som om klockan har slutat att gå. Längtar till mitt nya liv som bara ska bestå av mig, min älskling o våran ängel <3 Vill att hon ska komma nu,nu,nu! ! !

Av Angelica - 13 december 2010 23:29

Imorgon åker jag till Norge igen =( Hoppas att hon kommer snart vill ju vara med min älskling ! Jennie är här o sover över, har vart med henne hela dagen så vi har varit o fikat, handlat fiskar till akvariet och lite mat. Sen gick vi och beställde Pizza som vi tog med hem o satte oss framför TV-n o käkade. Nu sitter vi o kollar TV vilket vi helt enkelt har gjort hela dagen. Och så har vi provat färgade linser dom vi fick av killens kompis ;) Gröna, Men det var ju fullt styr o få in dom, hehe. . . Nej börjar bli trött så ska väl snart lägga sig o sova, upp tidigt imorgon o ta bussen.

  

Av Angelica - 12 december 2010 21:43

Blir otroligt irriterad på att vissa folk ska vara här heeeeela tiden! förstår dom inte att man vill ha lite privatliv? Får aldrig vara själv med killen inte ens på natten för att hans kompisar ska sova här. Fine! dom har inga andra kompisar men dom bor ju inte på gatan. 10 minuter med buss från oss och dom kan inte ens åka hem o sova. Blir så irriterad att jag bara vill slänga dom i väggen. När jag väl är här så vill jag ju vara själv med killen lite også inte att hans kompisar ska vara här 24/7...Åker till Norge på Tisdag och kommer stanna där tills min dotter har kommit sen ska jag vara på sjukhus 1 vecka så dom kan ge mig mera hjälp eftersom jag är ung mamma. Och då vet gud när jag kommer tbx o får träffa han igen, han ska ju inte vara med när jag får henne heller så de kan bli ett bra tag över en månad. Och inte ens 1 timme får vi vara själva ! !

 

Tanklösa killar ! !

Av Angelica - 10 december 2010 23:08

Sitter i huset med mamma och Julie ligger o sover. Kollar på och kollar på filmer som jag köpte idag. 10 för 300:- Imorgon drar jag direkt till Karlstad med 10-bussen. Så ska jag krama min lilla björn   Nu vakna Julie så ska gå o se till henne. Sen gå o lägga mig efter filmen...

  

Av Angelica - 8 december 2010 20:10

Sitter nu i huset med mamma, syster o systersdotter. Åkte till stan så killen fick göra tattoo, blev avrådd att göra tattoo eftersom jag e gravid så det får bli en annan dag när min ängel har kommit. Nu ska snart syster o jag dra till norge, blir direkt o sova. Så imorgon kontroll.



Älsklings tattoo<3  

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards