angelicageorgson

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 29 juli 2012 14:04

sitter och väntar på mat! THATS IT..!

Av Angelica - 28 juli 2012 21:04

Står på tunnelbanan mot hjulsta o måste fan säga att jag har saknat t-banan sjukt mkt...!! O den är illa om JAG glömmer hur man ska åka vart osv. . för de är nog de ända jag var bra på när jag bodde här. haha, blir en hemma kväll me film och mys. har även vart hemma hos Hosams mamma hayatiiii har saknat henne.!! så mamman o systern satt o lekte med limå hela tiden. Och jag var glad när jag fick arab mat igen efter 3-4 år!! känner verkligen att det är här jag hör hemma och har min familj..Thats it!!

Av Angelica - 28 juli 2012 17:07

Blev ingen somn inatt heller efterson ja drog te Tensta o träffade rero innan hon skulle tbx till karlstad. sen när jag kom hem så ville nog min bror döda mig lite haha Limå hade vaknat o säkert plågat honom lite;) braaa där limå.. sen fick jag liv i Emelin o drog te henne så gick vi o satte oss i en lekplats sen blev de Burgerking o lite shopping!! Sååå vidare till ännu en lekplats.. sen drog emelin me sin family o ja gick hem o la mig på soffan me limå o satte på en film och min ängel låt lugnt brevid o lät mig sova nån timme;) så nu pumpas de lite skön musik så ja blir på party humör:)

Av Angelica - 28 juli 2012 01:46

Hur kan.man inte älska sin bror när han.kommer hem med mat o dricka på natten;)

just saying

Av Angelica - 28 juli 2012 00:04

Sitter i soffan o kollar på film o umgås med mig själv. Limå ligger o sover såklart! Fick värsta erbjudandet om att flytta te sthlm:) o jag säger ju fan inte nej det är här jag hör hemma.. uppvuxen här o hatär min familj här!! såååå nu jävlar händer de något bra i livet;) just wait and see:) ;)

Av Angelica - 27 juli 2012 14:21

Emelin sitter här och får sina ögonbryn fixade. kul att höra när hon pratar arabiska (inte ofta man får göra det) Mötte upp henne och bjöd på burgerking sen drog vi hit te vålberg o mötte upp bebis Theo o emeling kille. så nu sitter hennes kille o kompis ute med barna i en lekplats medans vi är här inne o har lite girl time;) sen bär de av mot ev. lite shopping och picknik;) sen får vi ju se vad de blir senare;) imorgon är de i alla fall inbokat att åka o bada med barna på stranden sen på kvällen ska vi sätta oss utanför emelin och dricka:) niceee

Av Angelica - 27 juli 2012 11:16

Vaknade klockan 9!!! Amazing.. gick upp och tog en cigg o drack massa vatten. sen la jag mig i sängen igen för att mysa med Limå som sov. och självklart somnade ju jag også om. blev väckt vid 10 av bror och blev typ sönderslagen som vanligt haha:)gick upp och åt frukost sen la han sig o sov igen..!! ska vara snäll o låta han sova 1 timme sen ska jag döda honom ;) så blir de te vålberg o träffa familjen Emelin:) o vidare se om vi hittar något fint picnik ställe;) sen ska väl bror tydligen visa mig stockholms uteliv ;) niceee o älskar vädret!!

Av Angelica - 26 juli 2012 20:26

dagen har gått äckligt fort:) fortfarande trött som ett svin. har tillbringat dagen med Emelin och hennes baby boy. shoppat och vart på lekplatser:) barna var ju lagom utslitna när vi skulle dra så limå somnade på vägen:) så lät henne.sova 20-30 minuter. o nu pigg som bara de sitter vi på pizzerian i skärholmen o fetar oss;) blir nog en filmkväll med my brother from another mother;) have a good night!!

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards