angelicageorgson

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Angelica - 27 augusti 2012 22:53

Jag hatar denna tid på månaden när man är sugen på ALLLLT!! Va i affären förut o köpte chips,godis,öl,choklad,redbull o kakor för 200:- så när jag kommer hem så är jag inte sugen på ett skit av de jag köpt!!!! Inte konstigt att vi tjejer får PMS när de ska vara så flera dagar i månaden!!! Det är ju så sjukt onödigt.. Aa tjena lätt o va en tjej.. O killar klagar på att dom har de så svårt.. sucker!!

Jag e dessutom dö trött o Ahmed skulle sova 1 timme sen vakna för att gå till träning. Men nej han ligger fortfarande och snarkar säkert! Sen kommer han vakna på natten och sova vid 6-7 igen o komma sent till jobbet åååå bara skit rutin...

Känner att jag klagar för mkt nu så jag ska gå och dränka mig själv i sängen!

Av Angelica - 27 augusti 2012 20:39

Ush vad jag är trött idag. och kom på en ide om att limås pappa kanske kan va hos mig medans ja springer te affären.. de måste jag kolla upp

Av Angelica - 27 augusti 2012 15:22

Har vart och hämtat LImå på dagis så nu sitter vi och väntar på bussen till stan:-) Ska se om jag hittar ett till par skor till limå som passar bättre till dagis. Så har jag även färgat håret igen medans Limå var på dagis.. o bättre blir det;-)

Av Angelica - 27 augusti 2012 10:51

Har vart o lämnat Limå på dagis och nu sitter jag vid solariet och väntar på att hoppa in efter att jag har klunkat min redbull.. Så ska jag köpa ännu mer hårfärg så blir det fin fint.
Somnade med Ahmed i telefonen inatt igen och nu ligger han säkert o snarkar!!? han som skulle vakna tidigt. Peeeace nu ska jag bli brunare!

Av Angelica - 27 augusti 2012 02:22

Min man har förstört mina rutiner!! De e inte okey att sova vid 3-4 på natten när man ska upp 8-9 på morgonen. Och allt bara för att jag ska få prata med han i telefon och typ somna med han. Som igår när vi pratade , eller aa vi sov men var ändå i luren me varandra.. haha :) Han ska få bättre rutiner när jag flyttar dit;) de kommer!:-D

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards