angelicageorgson

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Angelica - 17 augusti 2012 20:46

så kom äntligen min man hem så jag kunde ta hans mobil:-) vi ligger i sänger han spelar angry bird på min lur o jag kollar nätet på hans:-) jag har sovit bort nästan hela dagen, gick upp vid 3!! handlade lite sen hem och laga dolma, får se hur detta smakar jag är vrålhungrig och har inte ätit nått idag.. smakar de bajs så fr min man helt enkelt bjuda på McDonnalds;-) sen ska vi dricka och säkert kolla på film;)

Av Angelica - 17 augusti 2012 00:54

Meningen var ju att vi skulle till Emelin och ha en liten "vuxen kväll" men när det började regna så blev min man helt off när de gällde att sitta ute och grilla/dricka. så vi planera att ta det imorgon, och då ska det vara sol annars blir jag djupt depprimerad:-( men istället drog vi till Kista och gick runt lite sen ät vi lite mat och köpte kaffe;-) mitt kaffe som jag har tjatat om i flera dagar nu;) gubben ligger i sängen och spelar angry birds på mib lur och jag sitter på badet och bloggar från hans lur.. jag tycker att det känns tomt på bloggen utan bilder men eftersom jag inte har para eller internett på min lur så brukar jag baxa Ahmeds lur när jag bloggar o då blir det ju lite tomt:-) imorgon ska jag laga dolma (försöka i alla fall) haha så får vi se om det blir godkännt av min man och hans bror;-) nu ska jag gå och plåga honom lite med min energy:-)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards