angelicageorgson

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Angelica - 5 augusti 2012 23:21

Sitter som vanligt i köker med en cigg och redbull (inget nytt där) När min
mann slutade jobbet åkte vi som sagt för att köpa napp eftersom Limå kastat alla.. Men de äckliga är att alla mat affärer stänger 9 här o 10 i Karlstad!?? kan ju tycka att de ska vara tvärtom.. Men vi åkte till bromma så Limå fick sina nappar och jag fick lite snacks (idag igen) samt hår färg.. Så jag ska passa på att färga håret och ta ett varmt skönt bad medans Ahmed o hans bror är iväg och tränar. Aaa thats it!

Bea

Av Angelica - 5 augusti 2012 19:00

Kom nyss hem efter en middags dait me min mann och Limå :) så nu är man mätt och goooo ;) Ligger i sängen och myser med Limå i väntan på att Rero ska bli klar så ska vi ut och ta en liten prommenad med henne. Sen tänkte jag gå.till Ahmeds jobb i lagom tid tills han slutar så vi kan åka och köpa nappar.. blir snart tokig på Limå som har kastat ner minst 6 nappar från balkongen och ner till grannen.. Fattar inte helt va meningen med det är!?!! Så måste jag beställa biljätt till imorgon då vi ska åka hem till Karlstad igen "/ Vill inte! Men kommer nog tbx hit på torsdag igen:P Så lätt blir han inte av med mig:P Men ska bli skönt att komma hem o få mina andra kläder!! Både till mig och Limå.. har inte presic råd att köpa nya kläder till mig och henne varje dag.. Så har jag lite saker att fixa med innan jag kan ta en semester igen;) Och så ska väl Limå och hennes pappa/pappad familj få lite tid med varandra:) Nu ska jag o trollet gå o köpa lite energi och sätta oss på en lekplats tills Rero är klar. .

Av Angelica - 5 augusti 2012 12:08

Så han min mann gått till jobbet. och jag e hemma me Limå och försöker göra oss iordning.. Så ska vi ut på en prommenad. Och när min mann har lunch så ska vi dit o störa han lite;) aa så får jag ju hitta på något till ikväll men det kommer:)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards