angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Angelica - 20 augusti 2012 11:12

Då var man åter på denna Töcksfors buss som jag har åkyät såå många gånger innan.. Mamma tror att jag fortfarande ligger och grisar mig i sängen så lite överaskad blir hon nog när hennes kära dotter kommer stå och smälla i dörren om 90minuter;-) Så hade jag tänkt att vi ska ta en tur till nått av centrena och se om vi kan hitta ett par nya skor till Limå:-) Och shiiit va jag tycker att Limå har ändrats nu när jag inte har träffat henne på 1 vecka.. visst de e ju samma som innan bara de att jag har lagt märke till mera nu sen jag kom tbx :) Och riktigt kul är det att man kan prata med henne och få "svar" tillbacka eller att hon gör det man ber henne om;-) Och bäst av allt är ju att jag känner att jag är 100% utvilad och har full energy att använda på henne nu efter min mini semester;-)

Av Angelica - 20 augusti 2012 08:53

efter bara 5 timmars sömn så vaknade jag för första gången på 2år av larmet!:-) Jag är kåhot extremt seg på morgonen och har alltid varit.. nu ska jag ta och väcka limå sen ska vi fixa oss lite snabbt och dra te stan så vi hinner med bussen..

F*N

Av Angelica - 20 augusti 2012 02:39

bara för att jag fan inte kan sova när jag ska upp tidigt!!!! TYPISKT

Av Angelica - 20 augusti 2012 00:19

hemma o upp packad väska , nerpackad väska, dammsugit, läst all post, pratat me limås pappa och BABY MYS med min lilla älskling:-) Limå har tydligen vart förkyld så hon vaknade precis när jag kom "/ men då fick jag pussa sönder henne.. Nu ska vi gå o lägga oss i vår sköna säng och kolla TV!! Bara min man som fattas;-) :-* sen upp tidigt och åka till min mamiii<3

Av Angelica - 19 augusti 2012 21:00

jag måste ju bara lägga upp den här bilden på hur kärleksfull och trevlig vän jag har (NOT) Hahaha..

Av Angelica - 19 augusti 2012 19:34

Inte okey! Men ska bli riktigt skönt att få komma hem till Limå:-) Och imorgon drar vi till min mami och chillar;-) ska bli skönt att få träffa henne igen och prata lite framtids planer:-) Har nu nytt nr (äntligen) och kan därflr blogga från mobilen igen då den är påtankad;-) saknar min man och kommer bli tomt arr sova utan honom:-( men de dröjer la inte så länge förs jag är tbx i Stockholm igen! :-)

Av Angelica - 18 augusti 2012 23:29

e fett lack på min mans mobil som har stägt av sig dom 3 senaste gångerna jag har bloggat!!! döda det.. massa hat till IPhone nu,... får ta o skriva från min lur imorgon när jag tankarät på kortet istället!! ciaaaoo sålänge

Av Angelica - 17 augusti 2012 20:46

så kom äntligen min man hem så jag kunde ta hans mobil:-) vi ligger i sänger han spelar angry bird på min lur o jag kollar nätet på hans:-) jag har sovit bort nästan hela dagen, gick upp vid 3!! handlade lite sen hem och laga dolma, får se hur detta smakar jag är vrålhungrig och har inte ätit nått idag.. smakar de bajs så fr min man helt enkelt bjuda på McDonnalds;-) sen ska vi dricka och säkert kolla på film;)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards