angelicageorgson

Alla inlägg under augusti 2012

Sol

Av Angelica - 22 augusti 2012 13:40

Massa sol idag både solarium och ute:-D är hos Rero och har vart här nu 1 timne så ska vi in te stan och fixa med alla papper o det. Farmor ska hämta Limå på dagis eftersom jag inte kommer hinna så det är ju BRAAAA! :)

Av Angelica - 22 augusti 2012 10:44

Har vart och lämnat Limå på dagis och köpt redbull (såklart) så nu sitter jag utanför solariet o tar en cigg:-) Så har jag fått sälskap av Annie i telefon (vill att hon ska poppa ut sin unge så jag får baby mysa masssssa!!:-D

Av Angelica - 22 augusti 2012 01:32

såå ligger jag i sängen helt ensam (inte ens ahmed svarar när jag ringer ) :( han ligger säkert o sover.. Limås pappa och hant tjej var här ett tag så vi pratade lite om Limå och kan ju inte säga att jag fick det svaret jag ville "/

Imorgon är min plan att lämna Limå på dagis sen gå och sola solarium 20-30 minuter så hem o ta en dusch så vidare till ev. stan och ta en kaffe eller handla in lite mat och äta en god lunch ;-) O nu ska jag försöka sova!!!

Av Angelica - 21 augusti 2012 20:31

Så ligger jag i min kära säng och myser med Limå:-) Gissa om jag dog lite av garv när det första hon gör är att gå in o lägga sig i sängen med skor och kläder;-) hahah trött unge.. ! När vi kom fram till Karlstad så mötte vi upp Annikki på stan och tog en fika och pratade om allt som hänt sen sist. sen blev de lite shopping, en t-shirt,vantar och strumpor till Limå. Lika bra att handla in till hösten/vintern nu. Så drog vi till Krp och satte oss vid Limås dagis så hon fick springa av sig efter att ha suttit stilla i flera timmar. Och nu blir de lite mat för min del sen slappa framför Tvn och sova tidigt så jag får gjort allt som ska göras imorgon :-)

Av Angelica - 21 augusti 2012 15:31

Så var vi på bussen mot karlstad. Gör ett litet stopp i Årjäng där mamma gich av för att hon hade några ärenden här;-) så det var ju mysigt att få lite sälskap :-) Tog med mig Limås rese barn säng som jag tänkte jag kunde ta med om Limå ska med till min man . bättre att hon har den så hon inte kan ta sig ur och riva hela lägenheten;-) Så då blir nog Ahmed også glad som slipper bli väckt av att Limå slår och drar han i håret :-D
Nu ska Limå förhoppningsvis sova hela vägen till karlstad så att jag kan lyssna på musik och bara ta de lugnt! :-)

Av Angelica - 21 augusti 2012 13:03

nu har vi vaknat och ätit frukost/lunch så kommer mamma och säger att jag måste ta över gräs klippet igen.. inget ovanligt eftersom det alltid är jag som fixar det:-)så ska gå o ta så mycket jag kan i 1 timme sen in och packa/fixa mig för att åka hem till karlstad igen. tyvärrr

Av Angelica - 20 augusti 2012 21:39

Har hållt på och klippt gräset utanför mammas hus.nu i ca. 1 timme! Inte lite de växer heller. Skulle precis sätta mig och ta en paus så börja de ös regna.. Men det ser absolut bättre ut nu än innan..Limå sitter framför Tvn i mormors knä.. blir sent för henne.idag men det är ju inte så ofta mamma är här så då tycker jag att det är okey att dra ut lite på rutinerna;) Imorg ska vi hem till karlstad igen så har jag massa papper och saker jag måste fixa sen ska jag ta en tripp till min man nästa vecka tänkte jag;)Nu blir det mat,snacks,hårfärgning och MYS!

Av Angelica - 20 augusti 2012 15:49

Så sitter vi på Pizzerian med min mammiii o fy va mätt jag blev av min pizza med tomat,ost och räkor.. Limå sitter och kastar mat (som vanligt) och mamma stirrar på TvN . ska gå och handla lite mys till ikväll så funderar jag på att köpa lite hår färg så jag kan ta utväxten och de ojämna;-) (vill till min man!)

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards