angelicageorgson

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica - 10 januari 2013 00:15

Har skrivit upp alla timmar som jag har jobbat i december och kan inte.göra annat än att längta tills den 1a !! Imorgon är det jobb igen 10- ca 15 vilket innebär att jag måste upp klockan 8 så nu ska jag ta natt ciggen sen lägga mig på soffan och sova inatt ihopp om att jag kommer vakna och faktiskt orka gå upp.. Vet inte vad jag har tänkt att skillnaden ska vara på soffan och sängen.. Men det märker vi nog ;-)

God natt!

Av Angelica - 9 januari 2013 17:19

Home sweet home! Skönt att komma hem efter en arbetsdag.. Hann även ta en fika med Annikki på stan innan jag skulle hämta Limå. Ja och köpa lite saker ;-) Blev en korg till badet där limås bad leksaker ligger (annars har dom bara legat över hela toa golvet) en spargris som inte går att öppna eftersom Limå älskar att lägga i pengar och "para" (spara) haha söt unge ja och så köpte jaf lite under wear till mig ! Nu blir de att sega lite i soffan innan det är dags för middag..

Av Angelica - 9 januari 2013 00:20

Det går fortfarande inte ladda upp bilden när jag bloggar från mobilen.. Varje gång jag försöker så startar hela skiten om sig !! Anoying.. Resmije ringde förut och frågade om jag kunde komma o hjälpa dom imorgon så varför inte eftersom jag ändå inte har något inbokat med jobbcenter.. Så de är ju bra om jag i alla fall kan vara där dom dagarns som jag annars bara skulle suttit i soffan och inte göra ett skit.. Så de e ju skit bra, och jag slipper bli seg/lat igen.. Nej de e bara bra!! :-)

Saknar min fina,söta,underbara älskade man...! Inge kul att inte få sova och vakna med honom varje dag.. Men snart så, kommer inte ta lång tid förs jag och Limå lämnar äckliga Karlstad och flyttar hem ( ja det är hem för mig eftersom det är i sthlm som jag är född och har växt upp) Som man säger
-borta bra men hemma bäst!!
Specielt när jag vet att jag kommer få tillbringa alla dagar med dom 2 som jag älskar mest!!! <3
Nu är det dags att stänga ögonen och lyssna på musiken från radion och sova så jag kommer upp imorgon :-)

..

Av Angelica - 8 januari 2013 14:44

Tjaaa! Den här sidan har fortfarande problem med att ladda upp bilder när man är inne på mobilen :-) Har vart på kurs idag 10-12 (onödigt) så drog jag till Annikki och gjorde henne sälskap på ett möte som hon hade här hemma.. Så nu lagar hon lite mat medans jag fetar mig framför tvn så blir de att hämta Limå på dagis sen ev. Åka till stan! :+)

Ciaaao!!

Av Angelica - 7 januari 2013 17:04

Efter att jag fixade med ALLA mina och Limås kläder igår så ser det ju ut som en bomb har slagit ner i min lägenhet! "/ Men det är ju i alla fall städat i kläd rummet :-)
Har hämtat Limå från dagis och så gick vi och köpte potatis till middan (köttbullar med potatis och cafe de paris sås) yummiiiee... Limå är lite små grinig efter att vi kom hem så jag antar att hon är trött.. Ska kolla Grays Anatomy sen blir det middag och fortsätta städa innan lillen ska bada och sova!

Av Angelica - 7 januari 2013 10:26

Tjaa! Kom faktiskt upp idag (otroligt) Nejdå jag börjar ju bli ganska duktid på det.. Har lämnat lillen på dagis och hon blev väl glad över att få komma dit och vara med alla andra barnen.. Själv ska man iväg på möte och springa runt på stan för att hämta och lämna massa papper.. Fan inte kul med alla dessa papper som ska hit & dit.. Ush!!

Av Angelica - 6 januari 2013 12:49

Både jag och Limå är reda för en dag på stan där hon ska få handla för sina pengar hon fick igår så de blir nog lite nya kläder till henne:-)

aa o den här sidan har ju problem så man kan inte ladda upp bilder.. "/

Av Angelica - 5 januari 2013 13:33

GRATTIS till min lilla älskling som blir 2 år idag!!!

Just nu ligger hon och sover så hon ska orka med hela dagen som kommer firas med pappas familj.. Jag och fastern satt uppe och gjorde varsin tårta igår kväll.. Så de blir nog nice:-)

Sitter och tar det lite lugnt och kollar på tough love innan det är dags att göra mig o skrollan lite iordning! <3

Presentation


This is Me! och min vardag som 18 årig mamma till min dotter Limå född:2011-01-05.. Berättar om allt som kommer upp i huvudet just när jag sitter och skriver, Finns inga gränser med mig :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mee

Bea

<3 Just Love <3


Ovido - Quiz & Flashcards